maandag 20 februari 2017

Typemachine deel 2

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even langskomt voor de laatste post uit deze serie. En super bedankt weer voor de lieve berichtjes. En ook een warm welkom voor mijn nieuwe volger Kim!!
De kaarten komen van het papier van hetzelfde blok als de vorige twee posten. Ik begrijp uit de reacties dat het aanbod per winkel enorm verschilt. Bij onze A. lag het deze week ook niet maar wel weer andere gave blokjes. Dat maakt dan weer goed dat de dichtstbijzijnde scrapwinkel op ruim een uur rijden zit. De typemachines en succes stempel zijn zoals waarschijnlijk wel bekend van MD en de rest is van PTI. Uit de kit Don't forget to write, wat heb ik daar al ontzettend veel plezier van gehad.
De bovenste kaart maakte ik voor een collega die een nieuwe baan heeft. Ik vond de opzet zo wel leuk dus ik maakte hem later ook nog in een andere kleurstelling. Die houden jullie nog tegoed want ik heb niet de benodigdheden om 's avonds goede foto's te maken.



Bedankt voor het langskomen!! En tot binnenkort. Challenges lijken op dit moment geen inspiratie te bieden. Gek is dat. Er liggen een paar halve kaartjes te wachten.
Maar als het zonder challenges wel wat wordt dan maar even zonder. Toch??
Fijne week!!!
Groeten van Femminde

9 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartjes met de typemachine!
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Martine is al wel grotendeels opgeknapt maar ook zij hoest nog steeds. Ze is dus nog niet naar school. Het is een hardnekkige griep, dat merk ik ook.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes Femminde!
    Mooi design papier.
    Ik zie het typemachientje wel eens voorbij komen in verschillende winkels en dan denk ik wat moet ik ermee!
    Als ik jou kaartjes zie weet ik het nu wel, zo leuk!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer hele gave kaartjes heb je gemaakt. Ik heb het typemachientje ook maar nog steeds niet gebruikt. Wordt nu toch wel eens tijd, helemaal als ik die leukerds van jou steeds voorbij zie komen.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het zonder challenges kan: waarom niet? Soms zijn ze handig voor inspiratie, maar daar heb jij momenteel duidelijk geen gebrek aan! Je hebt een prachtige serie gemaakt! Heel leuk! Mooie kleuren papier ook bij de A.. terwijl ik er een hele tijd niks aan vond. Mijn typemachine-stans toch maar weer eens van onder het stof halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke kaarten weer Femminde! Ik vind de kleurtjes die je gebruikt hebt echt leuk. Deze ook nog niet gespot bij onze A :), maar wie weet liggen ze er binnenkort wel weer. Af en toe even binnenwippen hihi. Ik gebruik challenges ook vaak als inspiratie, maar jij hebt ze zo te zien op het moment niet nodig. Ook goed toch :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben daar ook niet zo goed in hoor Femminde het bijhouden van challenges, geeft niet toch? Heb het ook woest druk op het moment zelfs van scrappen komt niet veel! Je kaartjes zijn weer keileuk met de type machine en de A daar zijn we blij mee hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een schitterende serie kaartje Femminde...alles past zo mooi bij elkaar...en ja ook ik ga nogal eens een kijkje nemen bij de action..en heb al leuk DP gevonden de laatste tijd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke serie met kaartjes! Dit soort kaartjes spreekt bij vele wel aan denk ik.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaa super leuk weer die typemachines van jou ;)
    Heerlijk die kleuren combi's en zo'n serie... ik doe het ook steeds vaker. Zo leuk!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen