vrijdag 17 februari 2017

Opkikkkers

Hallo Allemaal,

Nog meer post van de stapel. Dit keer zijn het opkikkertjes. Ik zag dat er binnenkort weer nieuwe opkikkerstempels van MD uitkomen. Maar lang geleden kwamen ze ook uit, en daar geniet ik nog steeds van. Leuk om te versturen. En toch handig om te hebben liggen. Ons neefje lag vorige week in het ziekenhuis en ik heb wel wat in elkaar gezet. Maar de inspiratie was ver te zoeken. Fijn om nu weer wat te hebben liggen. En de kleuren zijn zo dat ik ze ook nog wel naar een volwassene kan sturen vind ik.


Het idee om de kikkers in kraft uit te stansen zag ik hier bij Marleen. Bedankt voor je inspiratie!!!

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Hier kikker je wel van op Femminde! Ze zijn weer enig om te zien!
    En je hebt weer zo'n gezellig dessin gebruikt...heel mooi!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke opkikkers Femminde! Ja die kun je veel versturen nu. Er zijn nog steeds veel mensen ziek. Mijn kleindochter heeft pas al een week griep gehad en een kuur gehad maar ligt nu alweer bijna een week ziek. Nu de 2e kuur omdat ze longontsteking heeft. En ik ga zo naar de ha omdat ik griep heb maar zo vreselijk hoest en ook koorts heb. Hoop dat hij wat heeft wat de hoest.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie opkikkers Femminde! Toffe kaartjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er leuk uit! Goed idee om ze uit kraft te stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie beterschapskaartjes Femminde! Super leuk dat kikkertje in het kraft. dan past hij perfect op de kaart. je maakt mooie creaties ben gelijk volger van je geworden!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen