zaterdag 14 januari 2017

MD raampjes en een rokje

Hallo Allemaal,

Voor het journaal nog net even tijd voor een berichtje voor jullie. Leuk dat je weer even langs komt.
Ik kan jullie 2 kaarten laten zien met de nieuwe ramen van MD. Ik heb het vrij simpel gehouden, dit vond ik toch het mooiste. Ik blijf weg van die poinsettia stans en had niet verwacht dat ik hem zoveel zou gebruiken.

En deze twee broeken waren het allebei net niet. Een Oilily broek van een aantal jaren geleden (met roezeltje onder aan de pijp) en een leuke broek van Jubel (maar de knieën waren door). En aangezien iemand hier eigenlijk alleen rokjes wil dragen was het niet moeilijk. De broek afgeknipt en ook de roezeltjes van de Oilily broek. Ik had mazzel 1 pijp per kant paste precies. Aan elkaar gestikt en na een half uurtje had ik dit:
Van de bovenkant van de Oilily broek maakte ik nog een kort broekje (ik nam de zijnaden heel iets in) en toen had ik nog een klein reepje bloemenstof over, dit werden bloemen op knipjes. Hier nog geen foto's van.
En toen had ik hier een heel blij meisje. De rok mocht niet meer uit. Daar doe je het toch voor.
Fijn weekend allemaal!!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaartjes heb je met die mooie raanstansjes gemaakt Femmine ...maar helemaal te gek is het leuke rokje dat je gemaakt hebt van afgedragen broeken...Super creatief bezig geweest...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top kaartjes!!!
    Goed idee om zo weer iets mooi's van twee broeken te maken. Ik geloof meteen dat de trotse meid het rokje niet meer uittrok!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zijn je raam kaartjes Femminde en ook leuk de label er in verwerkt! Je hebt de broeken zeer creatief een nieuw leven ingeblazen en er weer één heel blij gemaakt!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen