donderdag 26 januari 2017

Hertjes in zwart/wit en nog een stationary set

Goedemorgen op deze woensdagmorgen!!
Nog even bezig met een inhaalslag om mijn map conceptposten een beetje op te schonen. Nu kan ik jullie twee opa&oma kaarten laten zien. Weer heel anders vind ik met dat zwart erbij. Leuk om een keer te doen zo maar die lieve zachte kleurtjes hebben toch mijn voorkeur.

                                          Nog een notitieboekje voor een klein meisje:
                                          En dit maakte ik voor de verjaardag van haar mama:
Weer een set van 4 kleine kaartjes met enveloppen en een notitieboek. Toen ik deze stempels kocht heb ik mijzelf beloofd dat ik er veel mee zou moeten doen omdat ze best prijzig waren. Dat is voor mij geen straf,  elke keer geniet ik van die prachtige bloemenstempels en vind ik het weer een uitdaging om nieuwe kleurencombi's te maken.
Deze twee combi's vind ik zelf erg geslaagd en ga ik ook nog wel weer opnieuw gebruiken.



Bedankt voor het langskomen. Ik hoop morgen weer te posten. Tot dan!!
Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Jij bent duidelijk bezig met een inhaalslag hihihi!
    Wat laat je veel mooi's weer zien, prachtig zoveel diversiteit. Ga lekker door zou ik zo zeggen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een berg kaartjes Femminde, hihi Heel verrassend hoe je op allerlei manieren de prachtige stempel hebt verwerkt! Ook de stoere bambi kaartjes zijn super! Ik ben al blij als ik één kaartje heb om te posten haha Het was weer genieten bij je.
    Fijne dag en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Femminde.
    Ik ben onder de indruk van je werk.
    Mooie set, en die kaartjes zijn super leuk.
    Dat heb je heel leuk gedaan, en is een genot om te bekijken.
    Verheug me al op je volgende creatie.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een super leuke kaartjes heb je gemaakt Femminde ... Ik vind ze allemaal geweldig ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Femminde,
    Via via kwam ik op je blog en blijven hangen zoals je ziet! Wat heb je leuke kaartjes gemaakt en ook het notitieboekje ziet er erg mooi uit.
    Ik ben meteen volger van je geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen