dinsdag 24 januari 2017

Girafjes en hippe typemachines

 Hallo Allemaal, moet nog verder

Kijk ik net even tussen mijn berichten en nu kom ik er achter dat ik jullie deze lieve girafjes nog niet heb laten zien. Het gekleurde papier is van Eline Het ruitjesachtergrond papier is van Scenic Route en heb ik al heel lang. Het gekleurde is van MD van Eline.

Dit waren de uitnodiging kaartjes voor de 1e verjaardag van onze Mirthe: 
En nog een setje kaarten. Die typemachine kaartjes vliegen uit mijn voorraadbak, ik maakte nog een stapeltje nieuwe:



Leuk dat je weer even aan kwam. Ik hoop donderdag weer terug te zijn met een nieuwe post!
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Wat een ijverigheid, mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaartjes weer Femminde...zo schattig die girafjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen