maandag 9 januari 2017

Baby jongen en 16 jaar

Hallo Allemaal,

Na een weekend werken even tijd voor jullie. Allereerst super bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige berichtje. En ook een warm welkom voor mijn nieuwe volgers!!
Vandaag kan ik jullie een jongenskaart en een babyjongenskaart laten zien.
De opzet van de babyjongenskaart is vrij eenvoudig. Het nieuwe MD raam gestanst en geembost. En daarna lekker versierd. Ik vind het toch altijd leuk om de naam erop te verwerken. Geeft net een beetje extra.
En dit kaartje gaat vanmiddag richting DL. Vorig jaar waren we op zijn verjaardag, maar dit jaar komt het er niet van (het is toch 4.5 uur rijden).
Zijn ouders waren afgelopen zaterdag nog even hier. Gezellig, maar zo onverwacht dat ik het allemaal nog niet klaar had.
En ik mag nog even doorgaan met het maken van babykaarten, bij 6 neven en nichten van mijn mans kant verwachten ze een kleintje. Als die er allemaal zijn dat heeft zijn oma meer dat 60!! achterkleinkinderen. Afgelopen zaterdag vierden we haar 92e verjaardag. 't Was een gezellige drukte.

Leuk dat jullie weer langskwamen!! Fijne week allemaal!!

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Met je mooie nieuwe stansjes kun jij je uitleven met babykaartjes Femminde! Wat zijn deze ook weer super! Het jongens kaartje/pocket is zo cool en je babykaartje weer zo schattig! Nog gefeliciteerd met Oma haar 92ste verjaardag is vast een gezellige familiedag geworden! Nou jij weet wat je kan maken...BABY kaartjes..lol.
    Fijne dag en liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat een geweldig lief maar ook een super stoer kaartje!
    Mooi om te zien dat er met hetzelfde dp toch twee totaal andere kaartjes gemaakt kunnen worden. Toppie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Rimmie! En wat een hoop baby'tjes op komst :D alleen maar leuk! En jouw baby-kaartjes zijn ook altijd mooi, dus dat belooft wat voor ons :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg, ik typ Rimmie omdat ik haar naam hierboven lees! Wat suf! Sorry Femminde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! Die kaart voor de 16-jarige is ook goed gelukt. Lastig om voor zo'n leeftijd iets te maken. Maar je hebt het er goed vanaf gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen