maandag 30 januari 2017

3x Just for you en zakdoekhoesjes


Goedemorgen allemaal,
Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volger Diny!! En voor iedereen: Fijn dat je weer even tijd neemt om langs te komen.
Vandaag weer met labels die ik al een tijdje geleden maakte en die ondertussen allang een plekje hebben gekregen. Lekker vrolijke kleurtjes. Als ik dit zo zie dan wil ik zo weer een paar nieuwe maken. Ik vind het ook altijd wel handig om wat op voorraad te hebben liggen. Als er iets af moet dan lukt het bij mij eigenlijk niet.


En ik maakte een stapel zakdoekhoesjes: 
Ik pakte ze in in cellofaan met een zelfgemaakt labeltje eraan. Als ik een klein cadeautje nodig ben dan heb ik wat liggen. Als jij hem ook wilt maken dan is hier de link.
Bedankt voor je bezoekje. Tot binnenkort!!
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch weer heerlijk creatief bezig geweest. Je labels zijn helemaal leuk, de kleurtjes zijn zo lekker vrolijk. Mooi gedaan weer. Wat een goed idee, zakdoekhoesjes, nog nooit gezien, wel super handig. Leuk om iemand zo een kleinigheidje te geven. Hard gewerkt weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaartjes, leuke cadeautjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke labels én cadeautjes heb je gemaakt Femminde. Handig inderdaad om klaar te hebben liggen als aardigheidje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Oh wat leuk gemaakt zeg,
    erg vrolijk ook,
    mooi hoor allemaal ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig geweest! Die zakdoekhoesjes zijn ook erg leuk! Ideaal als cadeautje! Ik ga straks nog eens kijken naar je tip over die PTI stansen. Wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt allemaal, Femminde! Lekker creatief weer allemaal :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een warm welkom....dank je wel!
    Je hebt prachtige creaties gemaakt....en zo veel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou zo van dit sfeertje met je mooie PTI stansen Femminde!
    Gave kaartjes weer en de uiltjes blijven ook zo leuk! heerlijke vrolijke post bij je en die zakdoek hoesjes zijn heel leuk om kado te geven! Heel mooi is alles weer....tot de volgende ronde, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen