maandag 12 december 2016

kerstkaarten en baby Twan

Hallo Allemaal,

Gezellig dat je weer even langs komt!!! Genieten jullie ook zo van al die gezellige december dingen. 't Is al weer bijna kerst. Afgelopen zaterdag kwamen hier de trucks by night langs. Zo leuk. Een soort mini Coca cola idee van de reclame. 
's Morgens met de meiden naar Zwartsluis om een kerstfoto te maken in een winters decor. Super leuk alleen niet de foto. Die kwam even later toen ze aan het spelen waren maar niet in een winters decor. Maar wel zo gaaf dat we daar  de kerstkaart van hebben laten maken.  Dit jaar maak ik een paar kaarten zelf voor de leuk en de rest krijgt een kaart met een foto van de meiden. Ik ben benieuwd naar de fotokerstkaarten want ik heb bericht dat ik ze op kan halen.  Maar nu eerst een paar foto's met kaartjes voor de challenge van Scrap Cards:
ze willen graag een sint of kerstkaart/ creatie zien... geen winterkaart maar verder alles mag.
Ik ben aan de gang geweest met de DDD mal met de arreslee.  Het is een beetje vintage geworden, anders dan jullie van mij gewend zijn maar dat is ook wel een keer leuk.
Ik zie net dat ik ook bij craft ddiction nog mee kan doen met de challenge, bij deze dus.



Verder nog een kaartje voor kleine Twan die woensdag werd geboren. Dat is meer een kaartje geworden zoals jullie normaal van mij gewend zijn.


Allemaal een hele fijne week!!!
Groeten van Femminde
.  

8 opmerkingen:

  1. prachtig zijn die arresleën Feminde leuke details erop... en ook je babykaartje is geweldig leuk met dat schattige olifantje erop..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige slee kaarten hoor!!!
    Mooie details.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog en bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach vergeet ik nog te zeggen dat je babykaartje een schatje is geworden.

      Verwijderen
  3. Daar kom ik nog aan tuffen Femminde, hihi Maar mijn kerstkaarten zitten op de bus en heb de eindstreep weer gehaald!!!!
    Je arrensleeën zijn gaaf geworden en beetje andere stijl, maar herken je er nog in hoor! En je bent ook zo goed in lieve babykaartjes maken, wat een schatje is het weer!!!
    Was je blij met het resultaat van de foto's? vast wel...als ze zo klein zijn is het zo schattig!!!Dankjewel voor het mee doen bij onze challenge hè!!! Ik ga een gezellig kerstpakketje maken voor Ben, want die moet vandaag ook op weg naar Zweden.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Femminde wat zijn je arresleetjes heel mooi gemaakt in de vintage look en wat mooi is je babykaartje! Dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scrap -cards blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige sleetjes gemaakt en een heel lief schattig babykaartje.
    Leuk dat je je kaartjes op pinterest zet. Ziet er leuk uit.
    Fijne jaarwisseling.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen