maandag 14 november 2016

VW busje blauw

        
Hallo Allemaal,

Gezellig dat je weer even langs komt. Het wordt een snel berichtje want ik moet zo weer aan het werk. Moet ook  gebeuren.
Sorry dat ik de laatste week niet bij jullie langs ben geweest. Het internet is hier zoooo sloom en ik ben er nog niet achter waar het door komt. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
Ik kan jullie vandaag een mercidoosje en 2 kaartjes laten zien met het volkswagenbusje erop. Ik heb die stans nog maar pas en ik ben er helemaal weg van.


Bedankt voor je komst en tot gauw. 
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk dat je even snel langs komt en ons deze super leuke kaartjes laat zien. Je hebt de busjes heel mooi bewerkt en daarna verwerkt!

    Werk ze en tot snel!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw...snap dat je helemaal gek bent op dit vw busje Femminde
    Wat heb je een gave kaarten ermee gemaakt! Dit is ook zo'n leuk papierblok hè! en dat mint kleurtje erbij helemaal te gek!!!
    Geen idee van je internet???
    ennuh je hoef geen sorry te zeggen hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Femminde,
    Leuke kaartjes, en merci doosje.
    Over je internet, Speedtest.net heen gaan, en je verbinding testen. Dan hoor ik het wel! Ik heb 36mbps down en 4 mbps up. Het ligt aan je abonnement wat de speed is. Kun je even met mij vergelijken. Tip van mijn man.
    Dat volkswagen busje is super. Ik heb altijd nog een wens om ooit een weekend of weekje in zo'n busje te gaan camperen. Zeg maar een bucketlistvinkje.Wie weet ooit!!! :)
    Fijne week en hoor het wel van je internet!
    Groetjes Crealientje.


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde daar ben ik weer na maanden van afwezigheid :) Ontzettend bedankt voor jouw lieve berichtjes! Dat doet mij echt goed en ik waardeer het ook enorm! Jouw kaarten zijn super stoer en super leuk! Traag internet kan allerlei redenen hebben: meerdere personen maken gebruik van een verbinding, opschonen van de pc wil ook vaak werken en als je op Blogger zit geen site's open hebben staan met veel bewegende beelden. Het kan nog wel meer zijn maar dit was mijn greep hihi hope it helps :) Werkse!
    Dikke knuffel Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig toffe kaarten!
    Echt heel stoer en een prachtige serie zo bij elkaar.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het VW-busje ook geweldig! Je creaties ermee zijn super, mooie kleuren ook! Vervelend dat je internet zo traag is.. hoop dat je snel de oplossing vindt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi jij mag niet meer raden ;p De onderste vier kaarten heb ik inderdaad gemaakt in de Eline's Special Collection voor de januari collectie van MD :D Ik kan jouw emailadres niet vinden maar misschien vindt jij het leuk om adressen uit te wisselen? Kerst staat al bijna voor de deur maar ik moet nog beginnen met kerstkaarten hoor haha :p Anyhoe mijn emailadres is: askimpje@live.nl mocht je het leuk vinden ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt hele leuke stoere kaarten heb je gemaakt. En wie vindt zo'n VW busje nou niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen