maandag 28 november 2016

Clean and simple kaarten en konijnenlolly's



Hallo Allemaal,
 Ja ik ben er al weer!!! Ik zag een leuke challenge bij Cards en Scrap. Daar willen ze graag clean and simple kaarten zien. Ik denk zelf dat dit setje er wel aan voldoet. Drie kaarten met dezelfde opzet maar door een ander papiertje allemaal toch net even anders.


Ik maakte nog twee waxinelichtdoosjes om weg te geven.
En voor alle kindjes die thuis op de verjaardag van Jasmijn waren had ik zo'n lolly toen ze naar huis gingen.
Wat een schatjes he. Was toch best een heel werk maar het effect is leuk. Het stevig opplakken van de onderkant vond ik best lastig. Uiteindelijk op de kop met tacky glue er aan vast gekregen. Als iemand nog goede tips heeft?? En wie heeft ervaring met boekbinderslijm.
Leuk dat je weer langs kwam. Zaterdag ben ik terug met mijn zelfgemaakte sinterklaascadeautjes.
Fijne week!!

Groeten van Femminde

 

6 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn chique, clean en simpel Femminde, dus missie geslaagd zou ik zeggen! Wat een mooi op maat gemaakte waxine doosjes en je konijntjes zijn ook weer zo leuk! Zou aan de onderkant een zelf klevend klittebandje een idee zijn? En je vraag over boekbinders lijm zou ik even googelen, want ik weet niet waar je het voor wilt gebruiken? Papier/stof op chipboard lijmt hier geweldig strak mee...dun insmeren en whala..hihi
    Fijne week en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes en mooie cadeautjes, vooral je lollies vind ik erg leuk!!!
    Creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Ik ben helemaal weg van die lolly's, ik wil er ook wel 1!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een gezelligheid hier op je blog!
    ik word altijd blij van je vrolijke creaties!
    en de lolly zou ik ook met dubbelzijdig tape hebbn vastgemaakt maar het ziet er wel ontzettend leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze kaarten super leuk, ik vermoed dat ik deze eens ga liften van je! ;-) Doosjes met de waxinelichtjes heb je ook mooi gemaakt, altijd lekker kaarsjes met een luchtje. En de lollies zijn te grappig. Moet het echt vast zitten? Anders heb je bij de Wibra van die kleine lijmdots op een rol (het zit in een doosje). Ze zijn doorzichtig, dus dan valt het niet zo op, maar dan blijft de lollie wel op zn plek én is het er zonder scheuren vanaf te halen. :-) Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes! Mooi zijn de doosjes met waxinelichtjes.
    En superleuk zijn de konijnenlolly's!!! Ik zou het met dubbelzijdig tape vastplakken. En boekbinderslijm heb ik nog nooit gebruikt dus geen idee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen