zaterdag 26 november 2016

Beertje in roze en stationary set

    
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langs komt. Super bedankt voor al die lieve reacties op mijn kaarten met het volkswagenbusje erop. 
Het is al weer bijna twee weken geleden sinds mijn laatste post. Van scrappen komt weinig op dit moment. Druk met van alles. Alles cadeautjes voor sinterklaas zijn in huis en ik heb voor de meiden ook nog leuke dingen gemaakt. Maar dat zie je in de volgende post. Net nog een surprise in elkaar geknutseld. Nu de gedichten nog.
Dus jullie moeten het vandaag met "ouwe koeien" doen. Al maanden geleden maakte ik een kaartje voor die lieve Eva. Eindelijk kon die op de bus want vandaag werd ze al weer twee!!! Die leuke berenstans / pandaberenstans is van MD. Ik had hem al wel veel gebruikt voor het maken van pandaberen, leuk om hem nu ook eens anders te gebruiken. 
En nog een stationaryset die ik cadeau deed aan de buurvrouw. Tien kaartjes en een noteboekje. Het paste precies in een ferrero rocher doos. Ik gebruikte weer de stempelset van PTI, don't forget to write. 







Bedankt voor het langskomen en tot gauw!!! Sorry dat ik nog niet bij jullie langs ben geweest. Hoop ik gauw te doen.
Fijne zondag!!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan! daar was je buurvrouw vast heel blij mee.
    En het kaartje voor Eva ziet er lief uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk is het babykaartje Femminde...
    En het doosje met prachtige kaartjes en noteboekje voor je buurvrouw is schitterend gemaakt...dat moet wel een hele lieve buurvrouw zijn en ze zal er ongetwijfeld heel blij mee zijn
    Succes met het rijmen maken...
    dat is iets wat ik totaal niet kan en het daarom ook nooit doe...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje, heel leuk dat beertje in roze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk, schattig kaartje.
      De schrijfset is ook mooi gemaakt en je buurvrouw zal het denk ik waarderen.
      Hier ook volop bezig met rijmen en voorbereidingen voor Sinterklaas.
      Veel succes!
      Groetjes en veel knutsel plezier, Crealientje.

      Verwijderen
  4. Super lief kaartje heb je gemaakt voor Eva Femminde! En wat een prachtige set heb je gemaakt voor jouw buurvrouw! Gewoon zonde om de kaarten te versturen en te schrijven in het noteboekje zo mooi! Ik weet zeker dat zowel Eva als de buurvrouw hier heel blij mee zijn :) En reageren lukt gewoon niet altijd. Er gaat zoveel tijd zitten in het Bloggen en wij lopen niet weg ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé druk Pietje...lol. Wel een hele gezellige tijd, maar als je er iets creatiefs van wil maken een tijdrovend klusje! Ik was ook altijd zo in de weer en nog hou ik ervan mijn kinders te verrassen! Eva haar kaart is enig en het panda beertje kan prima in het roze, wat je laat zien! En wat een enig kado heb je voor buurvrouw gemaakt, kan ze je kaarten zelf versturen, gaaf hoor!!!
    Geniet van de Sint festiviteiten en bloggers lopen niet weg, en
    soms moet je keuzes maken dus....lekker door gaan met deze gezellige dingen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen