maandag 24 oktober 2016

MD Design 163 en de te late 162

         
Hallo Allemaal,
 
Sorry, het is al weer veel te lang geleden dat ik hier wat heb gepost. Gewoon even echt te druk met werken, verjaardagen, een logeetje en meer.
Maar nu heb ik vakantie en heb ik weer even tijd voor jullie. Sorry dat ik niet zoveel op jullie blogs reageer, ik ga het de komende dagen proberen beter te doen.
Ik heb wel weer een aantal leuke dingen om te laten zien. Allereerst mijn te late inzending voor de vorige challenge(easelkaart) . Maar ik vond hem te leuk om niet aan jullie te laten zien.


De nieuwe challenge is maak een drieluik. Wat had ik graag de ticketmal gebruikt van DDB. Maar die heb ik niet. Dus nu zelf een drieluik gemaakt van een stukje cardstock. Om toch een beetje het ticketidee na te bootsen heb ik de hoeken afgerond met een ronde pons. (door een 1/4 te gebruiken). Een heel klein maar lief kaartje (5x27 cm)is het zo geworden dat aan de zijkant sluit met een strikje. Het is de top geworden van een luiertaart voor de moeder van een kindje wat verwacht wordt in februari.

Verder ook nog druk geweest om 6 kg stoofperen in glas te krijgen. Wat een rijkdom. Morgen volgt nog 6 kg appels die appelmoes worden.
Leuk dat je weer langskwam en tot gauw!!
 
Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer lekker creatief geweest Femminde...zowel met je kaartjes al met die heerlijke stoofpeertjes...en dat je niet alle dagen langskomt is helemaal niet erg hoor...hier is de tijd momenteel ook wat krap.om overal te reageren...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat weer een leuke creaties heb je gemaakt!
    en je peertjes zullen vast overheerlijk smaken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hardwerkende moeder!!! Je kan niet alles Femminde en natuurlijk heb je zo nu en dan helemaal geen tijd. En geen sorry....alles op zijn tijd! Je hebt wel een hele leuke luiertaart gemaakt voor de a.s baby! En je tickets horizontaal gebruiken vind ik ook gaaf, schattig blijft het schaapje! En stoofpeertjes...jammie!...vind ik ook zo lekker! Succes met de 6 kg appelen! En rustig aan hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog je easelkaart...echt jammer...te laat!
      is ook zo prachtig! Nou ja komt wel weer een nieuwe maand!

      Verwijderen
  4. 'Zo druk als een klein baasje' zie ik al wel, maar met mooi resultaat! Je hebt prachtige kaarten gemaakt en leuk die luiertaart. En wat leuk dat je inmaakt, dat deed mijn moeder vroeger ook maar zelf heb ik het eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ziet er smakelijk uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaah... was jij ook al te laat voor challenge 162? Balen hè?
    Je bent wel lekker productief geweest anders, ondanks alle drukte!
    Je drieluik is superlief!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer Femminde van de vorige challenge maar deze kaart is ook zeer geslaagd.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie drieluik kaart Femminde leuk je zelfgemaakte ticketmodel en mooi aangekleed.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je de easelkaart nog even laat zien, mooi! Je drieluik kaartje is ook mooi geworden met het schaapje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super schattige drieluik!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen