woensdag 28 september 2016

ScrapCardsChallenge

   
Hallo Allemaal,

Super dat je weer de moeite neemt om even langs te komen. Vandaag ben ik terug met een kerstkaart voor de nieuwe uitdaging van de ScrapCardsChallenge.
Zij willen dit keer graag een label op je creatie zien.
De inspiratie voor deze kaart heb ik van Rimmie. ('t is leuk om op haar blog te kijken, zij maakte gisteren van een  Eline dierenmal (ik denk de egel) een muis, zoooo gaaaaf!!)
Zij maakte ook een keer een soortgelijke kaart met een omgevouwen bovenkant.
Ik heb er een dubbele kraft kaart voor gebruikt die ik aan de randen heb geembost. Papier zijn ouwetjes van Pion design. Uit twee verschillende collecties. De grote sneeuwvlok is van PTI. Die is zo gaaaaf!!
De plaatjes heb ik al een poos en zijn van Riddersholm.
Hier onder nog even hoe het eruit ziet als de labels eruit zijn:
 
Leuk dat je er weer was.
Binnenkort hoop ik nog een keer terug te zijn met vrolijke verjaardagspost. Met die lekker gekleurde papiertjes. Weer heel anders dan dit. Maar daar hou ik wel van.
Maar eerst maar eens even weer een paar nachtjes werken.
Fijne dag!!!
Groeten van Femminde


  

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Femminde...leuk dat de inspiratie bij Rimmie haalde...prachtige met die mooie tagjes erin...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach nachtmuis!!! een paar nachtjes nog wel! Je bent een bezige bij Femminde, naast je gezin met kleine dametjes en werk, ben je ook nog eens heel creatief! Ik herken dit model nog, maar waar ik het gezien had wist ik niet meer hoor! Hartstikke leuk gedaan met de mooie labels tussen het flapje en mooie sneeuw vlok! Gezellig dat je mee doet met de challenge van Scr@p-Cards, dankjewel!
    rustige wacht....liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde
    Prachtig is je kaart in dit modelletje en die labels zijn schitterend.
    Leuk als je zo je inspiratie bij elkaar opdoet.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    wat een mooi Kerstkaartje heel leuk model ook de labeltjes zijn schitterend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen