woensdag 21 september 2016

Merci doosjes

     
Hallo Allemaal,
Ja, je ziet het goed. Ik ben al weer terug. Dit keer met een creatie voor de
Daar willen ze deze keer graag een cadeautasje/ doosje zien (of iets waar iets in kan).
Ik heb al heeeeel lang op mijn lijstje staan dat ik nog een keer een merci-doosje wil maken. En ik had een patroontje van internet. En ben daar een poosje mee aan het stoeien geweest.
Maar het werd niet naar mijn zin. Dus zelf aan het vogelen geweest met de scor-pal. En toen kwam er dit doosje uit. En dit beviel mij uiteindelijk wel. Dus ik maakte er meer, om op te trakteren (voor de juffen).
Mochten jullie ze ook graag willen maken en zit je met de maten. Ik kan er bij belangstelling wel een tutorial van maken. Maar laat het dan even weten.

Ik heb er maar één op de foto gezet. Ze zijn wel iets verschillend maar dat zit dan in de kleine details.
Lekkere vrolijke papiertjes van de Action. Meestal vind ik ze niet mooi genoeg. Maar van dit blok ben ik fan. Ik hoop jullie ook want ik maakte nog veel meer met deze papiertjes.
Bedankt voor je bezoekje!!
Ik probeer gauw weer terug te zijn want ik heb nog heel veel leuke dingen om te laten zien.

Groeten van Femminde
 

9 opmerkingen:

  1. Heel gaaf Femminde, ik vroeg me al af van wie dit vrolijke
    dessin papier was! Ook weer uit de boetiek A....lol.
    Superleuke traktatie en op deze manier heb ik de merci verpakking nog niet gezien, heel mooi! Fijne dag hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke cadeautjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze ontzettend leuk geworden.
    Altijd leuk om een klein cadeau'tje te kunnen geven, dat word zeker gewaardeerd.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke cadeautjes zijn de mercidoosjes! Heerlijk vrolijk papier...daar word je blij van.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tractatie voor de juffen heb je gemaakt. In hele lieve kleurtjes.
    Prachtig hoor.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke en vrolijke mercidoosjes zijn het geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde
    Dit zijn hele leuke gevulde cadeautjes voor de juffen en dat papier is inderdaad wel heel erg mooi.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan! Zulke doosjes worden altijd wel gesmaakt natuurlijk... mooi en vrolijk papier dat je gebruikte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige doosjes Femminde ! Heel mooi en vrolijk !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen