dinsdag 28 juni 2016

Scr@pcards challenge 87




Hallo Allemaal,
Vandaag even een berichtje voor de nieuwe uitdaging van de scr@pcards challenge 87: Gebruik bloemen en geen vierkant of rechthoek. Al vrij snel wist ik dat ik de Tim Holt doily wilde gebruiken. En toen was het even puzzelen. Pas toen ik vanmorgen het kleine strookje washi had toegevoegd was ik tevreden.
Ik hoop gauw bij jullie terug te zijn. Gisteren heb ik echt heerlijk op zolder gezeten (met inspiratie), zo fijn!! Even de accu lekker weer opgeladen.
Tot gauw!!!

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Femminde....zo leuk die doileystans ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Ik ben niet de eerste, zoals jij de vorige keer op mijn blog, maar dat kan ook niet na een avonddienst! Wat heb je de doily stans op een hele mooie manier gebruikt!!! Een heel apart kaartje is het geworden en wat gezellig dat je mee doet met de challenge van Scr@p-Cards! En jippy ik heb 2 weken vakantie!!!
    Liefs van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde, heerlijk dat je veel inspiratie heb, ook te zien aan je kaart. Top kaart!!
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen