woensdag 29 juni 2016

Liftchallenge 106


Hallo Allemaal,

Leuk dat je hier weer even langskomt. Dit keer kan ik je een kaartje voor de liftchallenge 106 laten zien. Dit keer hebben ze een hele leuke kaart van Dawn McVey.  Namelijk deze:
 
 
           
Het is de bedoeling dat je de schets aanhoudt en ook de streepjesachtergrond. Dat laatste was best moeilijk. Ik kwam er namelijk achter dat ik bijna geen streepjespapier heb. Dit papiertje vond ik nog een oude van Little Yellow Bicycle.


Hij is wel heel anders geworden dan het origineel. Ik hoop dat jullie de schets er nog een beetje in herkennen.
Ik hoop morgenvroeg hier weer te zijn. Ik heb nog een heleboel leuke dingen om te laten zien. Ondertussen werk ik nog een paar late diensten. Vrijdag heb ik echt vakantie. Ik zie er naar uit.
Hebben jullie al gauw vakantie??
Fijne dag nog!!!
 
Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Ik zie de schets er goed in terug, hoor! Juist leuk dat je kaartje er heel anders uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend liftkaartje is dat Femminde ...heel leuk met die tag erop...en wat een leuk vooruitzicht de vakantie...hopelijk gaat het weer dan wat warmer worden...nu is het nog niet veel soeps...
    En ik heb eigenlijk altijd vakantie....gepensioneerd hè.... hahaha

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat lief met dat uiltje, een gaaf liftkaartje heb je ervan gemaakt! Fijne vakantie! Ik moet nog een weekje wachten, maar dan is het ook zover. Leuk dat je weer meelift met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schets herken ik nog heel goed hoor! Leuke uitwerking heb je gemaakt. Prettige vakantie, en fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem ook heel leuk! Je maakt veel mooie kaartjes zie ik. Grappig dat ik nog eens een blog tegenkom waar ik helemaal niks van Stampin' Up! zie.

    BeantwoordenVerwijderen