donderdag 9 juni 2016

Flamingo met goud

      


Hallo Allemaal,

Even een kort berichtje van mij. Want ik maakte een kaartje met goud voor de challenge: gebruik goud voor de Dutch Card Lovers challenge. En morgen is de deadline al weer.
Het kaartje maakte ik vorige week al. Het heeft wat meer tijd gekost dan het lijkt. Want overal komen zulke leuke stempels met flamingo's voorbij. Maar ik heb daar nu even geen budget voor. Als ik toch een flamingostempel wilde zat er maar één ding op: Hem zelf maken.
Vorig jaar heb ik samen met een vriendin bij Kaatje een workshop stempels maken van gum gevolgd. De spulletjes liggen hier ook in huis. Het eerste probeersel belandde in de prullenbak. De tweede flamingo mocht er op. Wel moet ik wat vaker stempels gaan maken, ik denk dat ze dan steeds beter worden.
Binnenkort gaan we naar de camping. Misschien is dat nog wel een leuk ideetje om mee te nemen.
Hier onder zie je de stempels:
Geniet allemaal nog even van het lekkere weer. Want het is nu nog heerlijk!!!
Fijne dag verder en bedankt voor het langskomen!!!

Groeten van Femminde
  

10 opmerkingen:

  1. Knap hoor, zo'n stempel maken. Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart! En je flamingo ziet er supermooi uit, knap gedaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zeg je nu?? Zelf gemaakt, nou.... Femminde... dit is toch echt heel knap! En de kaart ermee is echt heel erg leuk! Mooi in evenwicht ook. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat origineel Femminde! Knap dat je de stempel zelf gemaakt hebt! Erg leuk. Het is ook een toffe zomerse kaart geworden! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello,
    Dit is creatief zeg...zelf je stempel maken en een flamingo nog wel!!! ontzettend knap gedaan! Vroeger heb ik wel gegutst op linoleum (zeil) en daar maakten we ook afdrukken mee! Ik wist niet dat er een soort gum voor bestond! Zeker een mooi tijd verdrijf om op de camping stempels te maken Femminde! Komen wij je kaartjes weer bewonderen!!! Fijne avond verder en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit leuke kaartje Femminde...wat een mooie flamingo erop....en super knap dat je zelf die stempeltjes gemaakt hebt...dat is heeeeeel creatief...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan! Dat geeft vast een heel blij gevoel om dan je eigen stempel op je kaart te zetten. Ik ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Ik ben onder de indruk van je stempel!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend mooi geworden, je zelf gemaakte flamingo!!!
    Echt knap!!Deze is nu al goed gelukt, dat belooft nog wat.... Veel plezier op de camping.
    Je kaart is in het geheel prachtig.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw sus, mooi gemaakt!!! Die flamingo is echt super goed gelukt! De gutsjes en gummetjes gaan bij ons ook altijd standaard mee op vakantie. Fijne week toegewenst met man en kids!

    Groeten, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen