dinsdag 21 juni 2016

Daan

    


Hallo Allemaal,
 
Leuk dat je even weer langskomt. Gisteren zijn we terug gekomen van de camping. We hebben elke dag eigenlijk wel regen gehad. Maar gelukkig konden we met buienradar een beetje plannen en tussen de buien door fietsen en wandelen. We hebben genoten en de meiden ook. Er was ook een overdekte speelhal op de camping zelf en daar zijn eigenlijk wel elke dag even geweest.
Omdat ik veel gewerkt had voordat we weggingen heb ik geen tijd gehad om alles in huis nog even goed schoon te maken. Dat lag er dus nog. Vandaag moest er dus serieus gepoetst worden ( niet mijn favoriete bezigheid) en ondertussen zijn we ook vijf volle wasmachines verder. Morgen mag ik de nacht weer in en ook daarna even veel werken. Van nieuwe creaties is helaas nog even geen sprake, maar dat komt wel weer. Ik zag al leuke nieuwe uitdagingen oa. bij de liftchallenge.  Maar eerst vandaag even iets wat ik al even geleden heb gemaakt voor kleine Daan. Weer een boekje om alles in op te schrijven.
 




En ik maakte er dit lakentje bij. Deze is voor in zijn ledikantje. Ik maakte er ook nog één voor Aaron. Zijn boekje vind je hier.
Leuk om te maken. En gelukkig waren de papa's en mama's er blij mee.
Fijne week allemaal!!!
 
Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Ach Femminde, weg is je vakantie gevoel met de poets en was dag!!!
    Jammer dat jullie ook niet een lekker zonnetje hebben gehad, echt een week te vroeg dus! maar jullie hebben er toch het beste van gemaakt!!! Wat heb je weer een prachtig boekje gemaakt voor Daan, wat een lief geheel met het leuke schaapje! Ook de lakentjes zijn heel tof! Succes met je drukke werk week!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om al op vakantie te zijn geweest! Echt jammer dat er zoveel regen viel... Het wil nog niet echt zomer worden. Wel qua temperatuur maar de rest niet echt.
    Wat is het boekje voor Daan schattig!!! Ook de beide lakentjes zijn prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het weer wat tegen zat op vakantie. En tja dan die was, en poetsen bah, wie vind dat nu wel leuk? Ik niet hoor. Je boekje voor Daan is geweldig mooi! En prachtige lakentjes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie een fijne vakantie gehad hebben, maar wel jammer dat het veel regende. Bij ons (in Noorwegen) was dat helaas ook het geval. Maar lang leven de buienradar dan inderdaad! Gave creaties laat je weer zien! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen