maandag 6 juni 2016

craft addiction

      
Hallo Allemaal,

Al weer bijna een week voorbij zonder weinig scrappen. Soms is dat helaas even zo. We zijn wel ontzettend druk geweest en hebben ook veel rommel gemaakt. Er worden straks zonnepanelen op ons garagedak gelegd en we moesten onder ons huis om een kabel te trekken. En dat hebben we een paar jaar geleden geisoleerd met bolletjes. Mooi spul alleen je kan er moeilijk bij zo dus er moesten zakken vol bolletjes uit. En ik kreeg daarna een ontzettend vieze man weer boven de grond. Maar het is allemaal gelukt. Nog even doorbijten. Maar zaterdagmiddag kon ik nog even een kaartje in elkaar zetten voor de nieuwe challenge van craft addiction: maak een kaart met bloemen en vlinders.
Ik wilde natuurlijk graag de nieuwe stempelset gebruiken.
En die heeft daarnaast niet veel nodig vind ik.
Afgelopen week las ik ook ergens dat iemand het een karwei  vond om kleurtjes bij elkaar te kiezen. Ik heb ook al van allerlei combinaties uitgeprobeerd. (zie ook hier onder).
Ik wil nog een paar stationary sets maken om cadeau te geven. Ik ben nu ben nu bezig met een set ik dezelfde kleuren als de bovenste kaart. Ik ben benieuwd welke kleurencombinaties jullie het mooiste vinden.


Bedankt voor het langskomen. Nog een hele fijne dag!!!
 
Groeten van Femminde
  

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart in zonnig geel en blauw met een ietsje pietsje groen. Ook de andere combinaties zien er gezellig uit Femminde.....keus genoeg! Dank voor je deelname aan onze bloemen en vlinders challenge bij CraftAddction.

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker bezig met je nieuwe spulletjes Femminde! Het past ook zo goed bij jou kaartjes, wat is ie weer enig geworden! Zo fris en kleurig! Bij mij is het ook stil op mijn blog hoor en geen tijd om te freubelen. Woensdag een reminder op mijn blog en na een heerlijk vrij weekend en bezoekje aan de kinders, roept de baas me weer straks tot laat! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Femminde! Ik vind de kleurencombinatie op de eerste foto het mooiste :) Hihi ik begrijp heel goed dat jouw man niet schoon naar boven kwam met al die bolletjes :p Het is inderdaad heel veel werk maar straks kunnen jullie lekker genieten van een heel lage energierekening en hopelijk voor heel wat jaren ;) Dank je wel voor jouw berichtje op mijn blog :) Met mijn rug gaat het nog steeds niet goed en ik heb maar een afspraak gemaakt bij de huisarts aankomende donderdag want hier word ik zo niet gezellig van grrrr ...
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je bloemetjes in zoveel verschillende combinaties te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart! Zo leuk in deze kleurtjes. Meer heeft het niet nodig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen