zaterdag 16 april 2016

Notebooks

      
Hallo Allemaal,

Vandaag de laatste post uit de serie "van de schoonmaak" die ik in mijn concepten hield.  Allereerst bedankt voor al die reacties die ik de afgelopen 14 dagen kreeg. Superleuk!!
Als laatste kan ik jullie deze notebookjes laten zien. Het zijn gewoon notebookjes van de Action die ik pimp en waar ik aan de zijkant een houdertje maak waar een pen in past.
Leuk als je even wat mee wilt nemen tussendoor. Ik vind het altijd fijn als ik nog wat heb liggen zo.  




Leuk dat je weer langskwam. Ik blijf natuurlijk posten maar iets minder frequent.
Allemaal een fijn weekend toegewenst!!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke notitieboekjes! Altijd handig om iets op voorraad te hebben liggen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt, leuke cadeautjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke leuke notitieblokjes zijn super handig om op voorraad te hebben :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf deze opgepimpte noteboekjes Femminde...leuk ook die pen eraan...KNAP gedaan ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen