dinsdag 12 april 2016

MD challenge 150 en meer

Goedenavond allemaal,

De plannen zijn even gewijzigd, in plaats van morgenochtend ben ik er nu alvast. Want ik heb even getwijfeld of ik hem zou insturen. Want het is niet echt een kaartje zoals jullie van mij gewend zijn want er zit een plaatje op. De nieuwe challenge van MD is maak een voorjaarskaart. Ik vond ze altijd zo leuk die winterbirds, en ik heb ze nu sinds kort pas.  Ik denk ik laat een winterbird uit zijn kooitje vliegen het voorjaar tegemoet. Maar dat ging zeer moeizaam. Ik moet maar gewoon weer doen waar ik beter in ben en mij niet aan plaatjes of inkleurstempels wagen.
Na deze vliegende vogel ging ik wel in vliegende vaart verder met twee kaartjes voor geboortes.

En nog een wat eenvoudiger kaartjes voor een stel die juist niet zo van veel poespas houdt.
Leuk dat je even weer langskwam, donderdagochtend hoop ik met de beloofde mannenkaarten terug te zijn. Tot dan!!!
 
Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. ook dit zijn weer schitterende kaartjes Femminde...vooral de geboortekaartjes vind ik super mooi gemaakt....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Valt nog niet mee hè als er veel op een kaartje gaat hihi
    Het ligt hem toch een beetje aan jou hoor want ik vind dat vogelkooitje er wel mooi bij passen Femminde! Maar ik snap 'm hoor de vogel is de blikvanger hè! Je geboortekaartjes zijn schattig!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen