vrijdag 15 april 2016

Matroosje en tshirts




Hallo Allemaal,

Leuk dat je al weer hier bent. Morgen nog één post en dan ben ik door mijn concepten heen. Dan zal ik weer zo nu en dan posten. Het is al weer laat als ik deze post klaarzet. En ik moet bekennen dat ik maar weer een heel klein blogrondje heb gedaan. Sorry voor degenen waar ik nog niet lang ben geweest. Ik hoop dat de komende dagen goed te maken. Vanavond weer fijn een poos achter de naaimachine gezeten en een paar lakentjes gemaakt als kraamcadeau. Zo gaaf om dat persoonlijk te maken met flockfolie en de stansmachine. Dat houden jullie nog tegoed.
 Deze layout heb ik al een poos geleden gemaakt want dit lieve matroosje is ondertussen al een stuk groter. De marinepet (voor een uitvoering van de muziek met een thema) van haar vader stond haar zo schattig. Die moest ik scrappen voor haar album.



En ik pimpte vorigeweek nog een paar shirtjes voor de meiden. Dit keer met strijkplaatjes van
Van Ikke. De blauwe rand op het rose shirt stansde ik met mijn eigen bigshot en spellbinderstans uit flock van Van Marieke. Ook de ruitjesstof met vlieseline er achter ging er prima door heen.
En deze plaatjes blijven goed in de was. Gaaf!!! Een poos geleden kocht ik ergens anders soortgelijke plaatjes die na 1x wassen echt bagger werden. Zo jammer!!!




Leuk dat je er weer was. Morgen ben ik nog 1x terug met een post.
Tot dan!!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde ik heb de laatste dagen geen tijd gehad om te bloggen op de deelnemers van het dt na, maar wat heb ik een hoop leuks gemist zeg! De vorige posten zijn al zo leuk en stoer en dan zie ik in deze post zulke leuke t-shirts en een mooie lay-out :) Jammer he dat die plaatjes er vaak weer af gaan maar deze blijven goed zitten ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart/layout heb je gemaakt...wat een leuke foto van het knulletje met zijn marinepet op...
    Ook je opgepimpte truien zijn erg leuk gemaakt...daar zullen ze echt blij mee zijn...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig layout! En wat gaaf zijn de shirts voor je dochters!! Dat zullen ze vast superleuk vinden. Zo'n shirt heeft niemand van hun vriendinnetjes. Mijn meiden vonden het vroeger ook zo leuk dat ik voor hun alle kleding naaide.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen