woensdag 20 april 2016

Marianne design challenge 151 en meer

     
 Hallo Allemaal,

Eerder dan ik zelf verwacht had ben ik toch al weer terug met een kaartje voor de challenge van MD: maak een babykaartje met een Eline diertje. En dat kaartje ging vrij snel. Wel vond ik de witte achtergrond eerst nog een beetje saai. Maar dat heb ik opgelost door een beetje met de stempel van PL 1520 (border tracks) te stempelen. Je ziet nu bijna niet  dat het autobandsporenstempels waren.
 En toen was er nog tijd over voor nog een kaartje. Papier is misschien al wel 10 jaar oud (scenic route) maar ik blijf het mooi vinden. Het kaartje is voor kleine Thomas. Hij werd na 26 weken zwangerschap al geboren. Het gaat nu gelukkig goed met hem. Als hij thuis komt wil ik dit kaartje naar hem opsturen.
 En nu nog een ander projectje. Ik ben bezig geweest om zelf luiers en billendoekjes te maken voor de poppen. Ze kregen er allebei twee, want luiers moet je natuurlijk wel kunnen wisslen. Onze Jasmijn is druk met zindelijk worden. En ze heeft bijna 20 stickers verdiend. Dit wordt dan haar cadeautje. Waarschijnlijk mag ze het morgen open maken. Ik ben benieuwd hoe ze het vindt. Ze kijkt nog niet naar mijn blog dus ik kan het rustig met jullie delen.
Kan ze straks ook haar poppen verschonen als ik de luier doe van haar zusje. Ze wil op dit moment echt alles nadoen.

Fijne week allemaal!!! En bedankt voor het langskomen.

Groeten van Femminde

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes met de diertjes van Eline!
    En hele vrolijke luiers! Zal Jasmijn vast blij mee zijn!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve kaartjes! Die met het hertje is zo schattig! En Jasmijn zal vast blij zijn met de pampers. En haar mama met de zindelijkheid van Jasmijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het weer droppies van kaartjes Femminde, jij kan dat zo goed, mooie kinderkaartjes maken! En wat gaaf dat je luiers hebt zitten maken, wat zal Jasmijn dat leuk vinden! Het zal een stuk schelen met luiers kopen hè als ze zindelijk zal zijn! suc6 ermee!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je dat ik echt even heb zitten zoeken naar die bandensporen ... ik heb ze gespot ;) Wat een lieve kaartjes Femminde! Zo zacht en toch ook vrolijk en uiteraard zijn het olifantje en het hertje te cute! De moeder van kleine Thomas zal hier heel blij mee zijn denk ik :) Super leuk die luiers! Zelf vind ik poppen doodeng dus de foto heb ik letterlijk van onderen bekeken haha. Jasmijn zal het echt ontzettend leuk vinden en zij zal vast naast mama de luiers van haar pop verschonen als mama die van haar zusje verschoont. Alhoewel ik denk dat die van de poppen lekkerder ruiken haha :p Leuk de fase dat ze alles nadoen ... ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een mooie kaart met het Eline diertje! Leuk gedaan met de stempel uit de PL serie!
    Dank je wel voor het meedoen
    GR Wybrich
    DT MDchallenge blog

    ps. Ik neem aan dat je met de kaart met het hertje meedoet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Wybrich, het kaartje met het hertje doet mee met de MD Challenge.

      Verwijderen
  6. Een super lieve kaart Femminde!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Femminde.
    Handige mama ben je dus met die poppenluiers....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaartjes en de luiers voor de pop zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lief, schattig kaartje.
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje met het hertje, maar die van het olifantje vind ik ook lief! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je twee lieve babykaartjes gemaakt met de Eline diertjes.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaarten
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge md

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief gemaakt!
    Leuk dat je meedoet.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen