donderdag 14 april 2016

Mannenkaarten en cadeauenvelop

       
Hallo Allemaal,

Leuk dat je nog weer even langskomt. Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer gisteren. Heerlijk!!! Veel verpoot buiten en ook alle binnenplanten verpot en gestekt.  Vandaag ben ik nog een keer terug met mannenkaarten. Is niet altijd simpel om te maken. Maar wel een uitdaging en extra leuk als het lukt. Deze zijn allemaal al weer de deur uit en ik mag gauw weer aan de slag om nieuwen te maken.


2 x een man met een r als voorletter. De bovenste maakte ik voor mijn eigen man, toen gebruikte ik het negatief. Om de echte R die overbleef later voor mijn zwager te gebruiken. Leuk toch??
De middelste maakte ik voor een challenge (waar weet ik niet meer maar ik was weer eens te laat met inzenden) met driehoeken. Ik vond het wel grappig om het zo te doen.
Leuk dat je er weer was. Morgen hoop ik terug te zijn met een layout.
Ik hoop tot dan!!

Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Goed gelukt! Het zijn echte mannenkaarten. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze mannenkaartje zijn weer prachtig Femminde....alle drie toppertjes ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alledrie supergaaf, lekker stoer! Mooi gemaakt hoor. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze echt super bedachtdeze mannenkaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen