vrijdag 8 april 2016

Eline


Hallo Allemaal,

Een poos geleden kreeg ik van Miranda en Janneke de vraag of ik mee wilde doen om Eline te bedanken voor al die leuke dingen die ze ontwerpt. Nu ben ik zelf ook echt fan van de Eline spullen. Maar dat hadden jullie vast al wel in de gaten. Dit labelkaartje heb ik opgestuurd voor in de grote doos.
Dat hij nu pas is geplaatst komt doordat de grote doos met kaarten pas later bezorgd kon worden omdat ze niet thuis was.
Hieronder een beterschapskaartje wat ik echt al een hele poos geleden heb gemaakt. Maar volgens mij heb ik het jullie nog niet laten zien.



  



En nog heel wat anders. Hebben jullie wel eens met zelfdrogende klei gewerkt. Ik doe het bijna nooit. Maar het is wel ontzettend leuk om te doen. Als ik dan wel een pakje openmaak dan maak ik direct ook veel in één keer. Want het is mij al eens gebeurd dat ik het na een paar weken weer wou pakken dat het echt één harde bonk was geworden ondanks dat ik het echt supergoed had verpakt naar mijn mening. Ik heb een setje mallen van siliconen van Martha Stewart. De grootste ervan is dit hart.
Zo op een labeltje vind ik het leuk om aan een cadeautje te hangen.








Dit was het dan weer voor nu. Leuk dat je er was en tot morgen!!!

Groeten van Femminde








14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje voor Eline! Die ondeugende aapjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat apekaartje! Je andere creaties zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige label heb je gemaakt voor Eline, wat is ze verwend hè!
    Ik heb er wel eens mee gewerkt met de lichtgewicht klei bij mijn knutsel vriendin. Wat een ergernis dat het al zo snel hard wordt in de verpakking! ik heb geen tips voor je wat je daar aan kan doen! Misschien googelen op het web?! Fijn weekend Femminde
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke labelkaart heb je voor Eline gemaakt en je labels met het kleihartje vind ik er ook super leuk uitzien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke label heb je voor Eline gemaakt.
    Superleuk! Het aapje blijft leuk.. :)

    En ook je andere creaties zijn weer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde,
    Wat heb je toch een vrolijke tag gemaakt voor Eline.
    Fijn dat de postbode het alsnog heeft kunnen overhandigen!
    Ontzettend leuk dat je mee hebt gedaan om deze aktie te laten slagen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creaties allemaal Femminde, heerlijk om door jouw blogpost te scrollen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Femminde ik zie zoveel moois hier! Het kaartje voor Eline is super leuk! De beterschap kaart had ik nog niet eerder gezien ;) Super mooi! En wat een prachtige tags! Het klei is echt een mooi detail :) Super lief dat je meedeed aan de actie voor Eline! Mij is het helaas niet gelukt om mijn kaart voor de deadline af te hebben :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze label voor Eline...en het blijft een ondeugend schattig aapje...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig label voor Eline
    ook je andere cre's zijn heel mooi!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tag voor Eline met dat ondeugend aapje Femminde. Je beterschapskaart én het label met het hart zijn ook erg mooi geworden. Leuk om te zien dat jij ook graag craft gebruikt ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was spannend he, met de post! Gelukkig is het allemaal goed aangekomen. Leuk dat je er een blogberichtje over hebt gemaakt. Ik vind je label echt super leuk, qua opmaak, kleur en natuurlijk met 't geweldige aapje! Je kaart en de labels met de klei zien er ook erg leuk uit. Bedankt voor het meedoen aan de verrassingsactie! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuk kaartje voor Eline! Het aapje staat er goed op! Je andere kaartje vind ik ook prachtig, stoere combinatie van kleur en stempels.
    De labels zijn ook al zo leuk. Zo lief met het hartje erop!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is er veel moois te zien. Het labelkaartje is enig.

    BeantwoordenVerwijderen