woensdag 30 maart 2016

Scrapcards challenge

Hallo Allemaal,
Leuk dat jullie even weer even langs komen. Vandaag mag ik eindelijk mijn bijdrage laten zien die ik heb gemaakt als guestdesigner voor de scrapcards challenge blog.
Ik maakte een cadeautasje voor Moederdag met een zelfgemaakt lavendelzakje erin. Stofjes zijn van Elines huis In the meadow. Papier is hier ook gedeeltelijk van. Helaas is het bijna op. Zoo jammer!!
Het tasje maakte ik als eens eerder (hier) maar ik weet echt niet meer waar ik toen dat patroontje vandaan had. Ik vermoed van de splitcoaststampers.
En tot mijn eigen verbazing sta ik ook nog in de top 3 van de liftchallenge met deze kaart. Super gaaf!!!





Bedankt voor je bezoek hier. Ik hoop gauw terug te zijn met een nieuwe post, ik heb nog genoeg leuks om te laten zien. Ik heb vast nog wel een keer tijd in mijn vakantie. Maar nu nog een beetje druk met twee zieke kleintjes. Ik hoop dat ze snel weer opknappen.
Fijne dag nog!!!!

Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Feestelijk leuk cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Femminde,
    Ja wij hadden hem al uitgebreid bewonderd natuurlijk! Wat is het weer een feestelijk kadootje om weg te geven! De kleuren zijn zo vrolijk en er zitten weer prachtige details op verwerkt! Hartstikke bedankt en heel leuk dat je voor ons Gast DT wilde zijn!!!
    Sterkte met je dochtertjes Femminde, als ze ziek zijn is dat altijd zo begrotelijk hè!Hopelijk geniet je toch nog een beetje van je vakantie! Gefeliciteerd met je top 3 meis!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze cadeautasjes Femminde zo een leuke kleurtjes en prachtige details erop...
    gefeliciteerd met je topplaatsje met je liftkaartje
    en beterschap met de kleintjes...heel vervelend is dat...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Femminde met je gastdesigner-schap en het winnen van de Lift challenge! Leuk gemaakt ook weer nu, prachtig! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk mag ik vertellen wat ik van jouw bijdrage vind Femminde :) Prachtige tas en een prachtig lavendel zakje! De bloem is prachtig en de tag zo leuk geplaatst! Wat zal jouw moeder hier blij mee zijn! En ik heb nog een kleine verrassing als je een printer hebt want ... het blok is digitaal nog te koop en dan kan je het uitprinten zo vaak als je wilt hihi :p Kijk hier maar eens:
    - https://buddlycrafts.com/shop/product-18682/elines-house-digital-papers-in-the-meadow-1/
    - https://buddlycrafts.com/shop/product-18681/elines-house-digital-papers-in-the-meadow-2/
    Heel veel beterschap voor de kids!
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shipies vergeet ik je te feliciteren met de Liftchallenge ... gefeliciteerd :)

      Verwijderen
  6. Top cadeauverpakking. Super leuk dat je gast dt wilde zijn!
    Staat mooi te pronken op ons blog!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen