vrijdag 4 maart 2016

Cadeauenvelopjes mannen

          
Hallo Allemaal,

Leuk dat je er weer even bent!!! Helaas ontbrak bij mij de tijd om deze week bij jullie langs te komen maar nu ben ik even vrij ('k ben net terug uit de nachtdienst) en hoop de komende dagen wel even weer een rondje te maken.
Even geleden zag ik leuke cadeauenvelopjes bij  Linda en die had het weer van Miranda.
Zo'n leuk formaat en je kan er 2 uit 1 A4-tje halen. Maar ik kwam er eerst niet mee verder want ik wilde eigenlijk een andere sluiting. En toen ineens toen wist ik het. Wat ik met de flipkaarten kan (stansmal maar half door de bigshot halen) dat kan hier natuurlijk ook mee. Ik hoop dat jullie ze ook mooi vinden en als het niet duidelijk is kan ik er misschien ook nog wel een tutorial van maken. Er volgen er zeker nog meer.

Blauw cardstock en wat dessinpapier van Elines Silver Stars en toen waren ze zo klaar.
Alvast een fijn weekend en tot volgende week want ik heb nog meer dingen om te laten zien!!!
 
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit, heel mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit. Ik zie dat je weinig tijd had om langs te komen. Maar ik zou als ik jouw was toch even kijken bij Scrap-Cards challenge blog ;-)
    en Craft addiction challenge blog
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zijn deze envelopjes Femminde...knap gemaakt voor die heren...zullen ze vast wel waarderen...

    groetjes en alvast een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    Het ziet er gaaf uit en ja een paar extra foto's van het stansen, zal al veel duidelijkheid geven van dit modelletje!
    Ik heb je gemaild!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke envelopjes voor de mannen! Super gedaan met de sluiting zo. Helaas kan dit met de Ebosser niet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde heb je al gekeken bij Scr@p-cards? Zo niet ga dan even snel kijken hihi :p Deze cadeauenveloppen zijn waanzinnig stoer! Ik vind ze zo leuk :) Soms dan heb je dat he dat je ineens weet wat je ermee wil. Ik heb het vaak als ik hetgeen ff wegleg. Na een paar dagen denk ik dan ineens hey! haha Het trucje met de stans half doordraaien ken ik maar er zullen vast heel veel mensen zijn die graag een tutorial ervan willen zien :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn onwijs leuk geworden Femminde! Leuk dat je naar mijn blog verwijst, bedankt! Ik ben zelf ook gek op dit model! Heel handig hoe je de flap hebt gedaan, ik zit daar zelf ook nog iets op te bedenken hihi... Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat er steeds weer nieuwe varianten van dit model opduiken, ik vind jouw versies super leuk en stoer. Hele gave kleuren en de sluiting heb je slim gedaan! De naam er zo op is ook heel leuk! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen