dinsdag 1 maart 2016

Aaron


Goedemorgen allemaal,
Leuk dat je hier weer even bent. De komende weken zal ik veel kaartjes laten zien met deze lieve hertjes en ook met de ondeugende aapjes. Ik ben helemaal weg van die beestjes.
En toen ik wilde beginnen viel net het kaartje op de deurmat. Gelukkig maar, want toen zag ik dat de naam met 2 A's wordt gespeld. En het hielp ook bij het kiezen van het papier. Het houtpapier heb ik een beetje terug laten komen.
 

Dat ging lekker en was zo klaar, dus daarna nog een boekje pimpen. Voor zijn grote broers (die van Derrek kan je hier zien)maakte ik eerder ook al zulke boekjes. En het leuke is dat de papa van de jongens het echt fanatiek bijhoudt. De opbouw van het boekje heb ik een beetje gelift van Sanne. De kaartjes van haar die in de nieuwe Marianne staan.

Nog een label voor opa en oma erbij en toen kon alles op de post. Voordat de trossen weer los gaan( het zijn schippers)  hebben ze het boekje en kan papa weer schrijven.
Fijne dag nog!!!!

Groeten van Femminde
  

7 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creaties met het schattige hertje!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik weet het nog van het vorige boekje Femminde, wat leuk dat ook Aaron nu weer zo'n prachtig boekje krijgt! En helemaal leuk als het ook gebruikt wordt om er dingen in te schrijven! Je hebt er echt weer een feestje van gemaakt zo alles bij elkaar! Heerlijk als het loopt zoals je wilt en het dan goed uit pakt hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ik begrijp heel goed dat je lekker aan de knutsel bent met de te leuke diertjes :) Wat een stoere maar ook lieve serie heb je gemaakt Femminde! Zo ontzettend leuk ook dat je weer een boekje hebt gemaakt! Dingetjes opschrijven is heel leuk voor later en vooral in zo'n stoer en lief boekje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onwijs leuk gedaan allemaal! Super tof en gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze babycreaties Femminde...zo leuk met die hertjes erop ...heel schattig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent lekker bezig met de apen en de hertjes! Heel leuk en mooi deze set!

    BeantwoordenVerwijderen