donderdag 11 februari 2016

MD Challenge 146

     
Hallo Allemaal,

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Super!!! Nu al 37!!! En bedankt voor de lieve reacties op mijn afgelopen post. Wat een werk hebben jullie er van gemaakt. Het wordt hier zeer gewaardeerd!!!
En nu over naar de post van vandaag. Bij MD willen ze graag een cadeauenvelop zien. Die maak ik regelmatig. Zoals het model van Boukje. Maar ja die had ze nu zelf ook gebruikt. En ook veel leuke nieuwe ideeën  om envelopjes te maken. Bedankt!! Ik ga er binnenkort nog wat maken is het plan. Maar ik wilde graag weer iets wat nu niemand had. Uiteindelijk is het een pocket geworden met een tag met envelopje erop (Col 1337).  Ik hoop dat dat ook goed is. En help even duimen dat degene waarvoor het bestemd is nu even niet kijkt. De papiertjes zijn een mix van wat ik pas op internet heb besteld (Country Home en Elines babies blue en pink). Zo jammer dat hier in de buurt geen scrapzaak meer zit maar gelukkig zijn er internetwinkels. Stempels die ik heb gebruikt zijn een mix van oud en nieuw. Ook nog van Elines huis en winterhuis (hertje).Het kopje van kleine hertje sluit de envelop als alternatief.
Zo leuk om die kleine bloemetjes van Elines olifantje te combineren met punch die autumn (CR 1336). Ik ben dol op die kleine accentjes dus dit komt vast nog wel weer zo voorbij.
Het lijkt dat er een soort wondgaas aan de tag zit maar het is een soort vitrage. Oud volgens mij, het komt nog bij mijn oma weg. Leuk om het zo weer te gebruiken.


Fijn dat je weer even langskwam!!!
 
Groeten van Femminde
 
ps. ik hoop gauw weer terug  te zijn met een post met die lieve hertjesstans

13 opmerkingen:

  1. Mooi, je blogpost hieronder even gemist...maar...ook supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterende pocket Femminde...zo mooi gemaakt...daar ga je een jarige heeel er blij mee maken...
    en net als Gaby heb ik ook je vorige post gemist maar nu heb ik die ook nog met bewondering bekeken wat een geweldig mooie slinger voor de verjaardag van je dochtertje en die lollipop is ook PRACHTIG...leuke wedstrijd van Gerie.. Het zijn TOP creaties ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie cadeau envelop! Zo leuk bedacht om er een los label met envelopje erbij te maken!
    Ga dit idee zeker onthouden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een uitvoerige beschrijving Femminde...LEUK!!! Ik zie dat je veel dingen hebt gecombineerd en al die Eline en MD spulletjes passen echt mooi bij elkaar! Het papier is prachtig het doet me aan Oilily denken qua kleurtjes! Je hebt het heel mooi gedaan om zelf iets te bedenken, dan een standaard envelop, zeer gaaf !!!
    Jippie ik heb 3 dagen vrij, was me wel weer een weekje zo!
    Ik hoop dat jij ook een vrij weekend hebt!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf Femminde! Mooi gemaakt, onwijs leuke papiertjes ook! Ben nu al benieuwd naar je hertjes-post! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee om je enveloppe zo te maken.
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie cadeau envelop heb je gemaakt, het was niet erg geweest als je hetzelfde model als mij had gebruikt hoor :) Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pocket is wel niet een kado envelop eigenlijk maar wij vinden dat dit ook mag. Mooi gemaakt Femminde.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt Femminde het is je prima gelukt om iets anders te maken dan een standaard envelop.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende pocket cadeau envelop heb je gemaakt Femminde.
    Heel erg mooi gedaan, mijn complimenten.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke en mooie cadeau-envelop. Gezellig dat je ook mee doet aan de MD challenge.

    Divina (Divien @ MD challenge blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig werkstuk met pocket, tag en mini envelopje heb je gemaakt Femminde!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Femminde!

    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen