vrijdag 5 februari 2016

Heavy post

          
Hallo Allemaal,
Fijn dat je even de tijd neemt om langs te komen. Op dit moment ben ik zelf erg bezig. Veel zieke collega's (lees extra werken) en kindjes die doorhebben als mama even naar de zolder wil om lekker even te knutselen en dan denken van het is ook wel gezellig om vanmiddag niet te gaan slapen. Maar er komen vast wel weer betere tijden. En tussendoor toch nog wel dingen kunnen maken. Ik had zo'n zin om met die nieuwe hertjesstans van Eline aan de gang te gaan. Toch gelukt. 't Is op tijd maar vast begonnen aan de verjaardagsslinger voor Mirthes 1e verjaardag. Bij Jasmijn is dan nooit verder gekomen dan op de to do list.
Vanmiddag was het even redelijk weer om foto's te maken. Mijn kleine assistente helpt om te laten zien hoe je de lijn vastplakt.
Ze is nu al dol op "kippen" zoals ze het zelf zegt.   


Ik dub nog of ik de letters nog in een andere kleur erop zet want ik vind het moeilijk leesbaar. Suggesties hartelijk welkom.


Het is een hartjes slinger geworden en een lollipop (voor Geries uitdaging). Op haar blog geeft ze als reactie dat er niet zoveel laagjes hoeven als ze zelf heeft gedaan maar dat gaat vanzelf (tenminste dat was bij mij zo).
In totaal zitten er 5 hartjes op de lollipop en 11 op de slinger voor de challenge van.craftaddiction nr 2..(minimaal 1 hart)  En ik wil ook nog graag meedoen aan de strikjes uitdaging bij scrapcardschallengeblog nr 82.

Een beetje heel veel post nu ook nog maar even de vergeten kaart voor de vorige liftchallenge (ik denk altijd dat die tot na het weekend duurt). Jullie krijgen even alles tegelijk omdat ik de computer even kwijt ben volgende week. Zo nog even verder met alles saven wat ik bewaren wil en foto's op DVD branden. Helaas kom ik de komende dagen nog even niet bij jullie blogs langs. Sorry!! Maar ik hoop volgende week wel weer even met de laptop.
 
Nog een stapeltje gehaakte fotolijstjes en een knuffel voor Mirthe van lapjes van de omslagdoek van de eerste dag en een pakje van de eerste weken. Die rode stipjes komen veel in haar kamertje terug. Ik zag het ergens op een blog. Ik weet helaas niet meer waar, zij had van de eerste dingen kussentjes gemaakt oa. in de vorm van een wolk. Ik vond mijn stofjes meer geschikt voor een uiltje. Past goed bij de vogeltjes op haar kamertje.
Dit was het voor nu.
Alvast een heel fijn weekend toegewenst!!
 
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Wouw Femminde wat een super leuke post! Alles is zo gaaf! Ik ben ook net thuis van mijn avonddienst, maar was zo nieuwsgierig na je mail, dat ik meteen wilde kijken, haha En de verjaardags slinger dat moet je echt zo laten, die kleuren zijn zo schattig bij elkaar! En dan je lollipop ook al zo beeldig! Het hertje heeft ook zo;n lieve uitstraling! En je hebt hele leuke afwisselende laagjes gebruikt echt super gedaan! Ik ga hem opslaan voor de candy in mijn speciale mapje en je doet meteen mee met de uitdaging bij Scr@p-Cards Challenge...twee vliegen in één klap!!!
    Je lift kaartje is ook een topper, wat jammer dat je te laat was zeg! Soms gaan die challenges ook zo snel!!
    Dankjewel voor al je creativiteit, en ziet er allemaal zeer verzorgd uit!!! Ook niet te vergeten de mooie uil voor Mirthe!
    Goed weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde, wat een vrolijke slinger heb je gemaakt, heel mooi én lief gedecoreerd. Ik kon in de vergroting de woorden wel lezen hoor maar wil je het duidelijker dan zou ik de stippeltjesstrook áchter het woord vervangen voor effen papier. Ik vind hem wel superleuk en je kleine "hulp" wordt er ook wel vrolijk van ;p
    De lollipop is ook helemaal leuk en wat ziet die uil er knuffelig uit. Lekker veelzijdig ben jij, je hebt er een fan bij hihi.
    Leuk dat je meedoet aan de hartjes-challenge bij CrafAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde ik zie zoveel moois hier ik weet niet waar ik moet beginnen haha! De verjaardagsslinger voor Mirthe is waanzinnig! Prachtig dp, super leuke strikjes en zo'n lief hertje :) Persoonlijk zou ik voor felroze gaan. De letters zijn inderdaad moeilijk te lezen en felroze past er heel goed bij denk ik ;) Dan de lollypop! Wauw! Zo schattig en lief! Super mooie lagen en weer zo'n schattig hertje :) Ik kan mij voorstellen dat de lagen opbouwen vanzelf gaan ik zou het ook doen hihi! Super leuk ook dat je meedoet met Geries Candy! Dan jouw liftkaart: zo leuk en zo vrolijk gelift! Echt jammer dat hij te laat was voor inzending want het is een winner vind ik :) Het stapeltje gehaakte fotolijstjes zijn prachtig! Wat zullen foto's er mooi en warm instaan! Zelf ben ik een beertje aan het haken op het moment :) De uil is zo lief! Echt ontzettend leuk dat je deze hebt gemaakt van de omslagdoek van de eerste dag! Dat is dubbelplezier en ik weet zeker dat er ontzettend veel geknuffeld zal worden met de uil :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde
    Wat een creativiteit is hier te zien, een geweldige verjaardagsslinger van die mooie harten en supermooie lollypop en dan die te late liftkaart die is ook gaaf......ik ben ook nog alens te laat bij een challenge maar de tijd vliegt ook zo vind je niet.
    Je gehaakte fotolijstjes en het kussen voor je dochter is ook schitterend.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog en bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te gekke verjaardagsslinger joh!
    Niks meer aan doen!
    Heel herkenbaar over je kids... dat je soms niet echt aan je eigen ding toekomt ;)
    hier alles in de avond uurtjes, als ik niet vroeg op bed lig :P
    Maar goed, komt wel weer!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs gaaf zeg! Wat een mooie slinger en de lollypop er ook nog eens bij prachtig allemaal Femminde.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gelijk ook volger van je geworden.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke lieve lollypop is dit met bambi erop!
    je hebt er een volger bij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen