zaterdag 13 februari 2016

Elines Hertjes


Goedemorgen,

Zoals beloofd ben ik snel terug met een post met die lieve kleine hertjes. Zo gaaf is die stans!!! En nu maar hopen dat er overal veel baby's worden geboren zodat  ik weer lekker aan de gang kan.  Babykaarten maken vind ik eigenlijk toch wel het leukste. Echt een feestje. En voor een verjaardagskaart voor  kinderen tot een jaar of vijf kan het hertje toch ook wel?? Wat vinden jullie??


 

De kaartjes vrij simpel gehouden want deze stans heeft niet zoveel nodig vind ik.
Leuk dat je er weer was en een heel fijn weekend!!!!
Groeten van Femminde

ps. Sorry, ik kom net hier even kijken en nu blijkt de hele dag mijn pinterest link pontificaal bovenaan te hebben gestaan. Een poosje geleden heb ik geprobeerd dat ik zelf mijn eigen kaarten op pinterest kan zetten, maar het gekke is dat het mij telkens alleen lukt met de bovenste kaart. Wie heeft goede tips?? Alvast bedankt!!! 
 

7 opmerkingen:

  1. Daar zijn ze dan! Wat een dotjes Femminde, nou dit hertje kan wel tot 10 jaar gebruikt worden voor een kinder kaartje hoor! Ik zie je pinterest bord en denk....daar heb ik ook nog niks mee gedaan! Ik vind het ook zo leuk om Pinterest borden te bekijken! Op mijn todo lijst! Een fijn weekend, misschien wordt je wel verrast? ontbijtje op bed, hihi Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaaaaah echt te schattig!!!
    Heel leuk gedaan met de overloop ook van het ene papier naar het andere d.m.v. een lintje.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige babykaartje Femminde....zo schattig dat hertje...Ook ik heb het besteld...komt volgende week in mijn brievenbus....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartjes zijn geweldig Femminde! Wat een schatje he, dat hertje! Ik heb er vandaag ook weer wat mee op mijn blog geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    De kaartjes zijn echt super leuk! Het hertje is echt een leukerd..
    Binnenkort snel dit lieve hertje aanschaffen om er zelf ook lekker mee aan de slag te kunnen gaan.

    Ben zelf net ook een blog begonnen. www.knutselvinkje.blogspot.nl
    Zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen, en misschien wel volger word!

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De hertjes zijn ook zo schattig, mooie kaartjes! En wat Pinterest betreft, meestal klik ik eerst het berichtje zelf aan, zodat je pin echt terug gaat naar dat berichtje en niet naar je hele blog. Misschien lukt het dan om je andere kaarten te pinnen?
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaartjes met het lieve hertje! Ik vind ze ook zo leuk ;-)
    Ik ben volger van je geworden. Niet altijd heb ik de tijd om reacties achter te laten maar doe wat ik kan...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen