zaterdag 30 januari 2016

Olifantje voor craftaddictionchallenge nr. 1

Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie hier weer zijn. Ik heb veel te lang niet geblogd, maar nu ben ik hier weer even. Vandaag met een kaartje met een schattig olifantje voor de challenge van http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2016/01/challenge-1-nieuw-begin.html
Ze willen graag een kaartje zien met een nieuw begin. Dit is een kaartje voor een pasgeboren jongetje. Het is een swing easel kaart geworden. Ik zag dit modelletje pas bij Annemarie. Zo leuk. Maar het had nog even wat voeten in aarde want ik kon nergens een goede tutorial vinden. Dan maar zelf uitvogelen. Kost even wat tijd maar als het dan lukt is het nog leuker.
Papiertjes, stempels en stanzen allemaal van MD.
Ik hoop er gauw weer te zijn met een kaartje voor de MD challenge. Ik ben nog bezig met een ander kaartje maar ik zag net dat de tijd al verlopen is. Maar hij wordt wel heel leuk dus die laat ik daarna nog wel even zien.
Bedankt voor je bezoekje!!!
Fijn weekend!!
 
Groeten van Femminde
ps. 'k Ga zo gauw nog even naar zolder, de meiden liggen nu lekker te slapen dus even tijd voor mama.

10 opmerkingen:

  1. Een schattig kaartje!
    Gezellig dat je meedoet aan onze "nieuw begin" challenge, succes!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi babykaartje Femminde, zo een schattig olifantje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een swing easel kaart, nou dat heb je zeker even uit moeten vogelen Femminde. Het olifantje is zeker schattig! en je kaartje ook! Ik ben lekker 4 dagen vrij...nou dat is lang geleden! Echt genieten, veel knutselen en nu ben ik p Mave en Kyte aan het passen en mijn tablet mee en dus fijn de bloggen langs! Fijn weekend verder hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een swing easel kaart, nou dat heb je zeker even uit moeten vogelen Femminde. Het olifantje is zeker schattig! en je kaartje ook! Ik ben lekker 4 dagen vrij...nou dat is lang geleden! Echt genieten, veel knutselen en nu ben ik p Mave en Kyte aan het passen en mijn tablet mee en dus fijn de bloggen langs! Fijn weekend verder hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde wat een super schattige en prachtige kaart! Ik ben er weg van :) Prachtig model en zo knap dat je deze hebt gemaakt zonder patroon! Super lief dp, super mooie bloem, super lief olifantje ... ik kan wel door blijven gaan hihi :p Top! Heerlijk even mama tijd! Moeders hebben dat ook echt nodig! Ik hoop dat je gisteren lekker hebt kunnen genieten :) Ik ben benieuwd naar de andere kaart! Gelukkig mogen wij hem alsnog zien :) P.s. Ik heb nog een aantal kaarten op mijn geplaatst met de nieuwe Eline diertjes ;) Ik vond jouw reactie op mijn vorige post zo leuk! Dank je wel :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stom dat was mijn laatste post! Je hebt ze al gezien :p Whoops!

      Verwijderen
  7. Wat een schatje Femminde! Heel leuk zo'n easel swing kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk geworden! Een superleuk model!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaart Femminde en wat knap dat je dat model zelf uit hebt weten te vogelen. Mooi gedecoreerd...
    Leuk dat je meedoet aan de eerste challenge van CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen