vrijdag 4 december 2015

Scr@pcardschallenge 80

Hallo Allemaal,

Daar ben ik al weer, nu met mijn inzending voor de scr@pcardchallenge 80.  Deze keer een kleurenchallenge met het thema winter.
Ik was al vaker van plan om mee te doen, maar nu met deze gave kleurtjes moest het gewoon. En precies in kleuren inkt die ik heb van PTI: terracotta tile, ripe avacado, classic kraft en melon berry. De kleurtjes zijn echt precies dezelfde. Alleen helaas op de foto lijken ze anders. Beter zal ik ze er wel niet op krijgen want op het moment van fotograferen was het zulk heerlijk weer. Echt genieten!!!
'k Zat ook op mijn zolderkamertje zo lekker in het zonnetje. Misschien gaf dat wel een boost want het ging zo lekker. Ik vond het leuk om ook nog een vogeltje te stempelen, dit was de extra uitdaging die ik er zelf ook nog aan gaf. Alle stempels behalve de sneeuwvlokken zijn van Different Colors.
Het kleine doosje erbij is een onesheetbox.


Leuk dat je even kwam kijken.
Allemaal een heel fijn sinterklaasweekend!!!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje Femminde...wat een vrolijke kleurtjes gebruikt en prachtige ijssterren gestempeld....het speelse touwtje maakt het helemaal af....


    groetjes en een fijn sinterklaas weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie echt wel alle kleurtjes heel goed op je foto!!! Wat prachtig met al die gestempelde sneeuwsterren in al deze kleurtjes Femminde Je vogeltje is enig en je kaart heeft een stoere uitstraling....super gedaan!!! Wat het zonnetje al niet doet het was een prachtige dag weer! Wat gezellig dat je met onze Challenge mee doet! Een gezellige Sinterklaas avond, je meisjes zijn nog een beetje te klein hè, nog even geduld! hihi
    Liefs Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik nu echt leuk om te lezen Femminde. Dat je al heel lang mee wilde doen met onze challenge, en dat je nu als eerste een creatie hebt geplaatst!
    Een heel mooi kaartje met alle kleuren erin verwerkt. Super hoor!
    Jij ook een gezellig Sinterklaasweekend en hartelijk dank voor je deelname bij het Scr@p-cards challengeblog!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde net wat Janneke zegt: wat vind ik dit leuk! En niet alleen dat je meedoet als eerste maar ook dat je de kleuren zo gaaf vindt :) Ik ben helemaal weg van jouw doosje en kaartje! Je hebt de kleuren echt prachtig verwerkt en wat ik ook nog zo leuk vind is dat je er een vogeltje bij hebt gedaan! Want het is geen voorwaarde maar, net als jij dacht, vind ik dat wel een heel leuk extratje ;) Ik kreeg zelf de kleuren ook heel moeilijk op de foto maar ik zie ze goed hoor :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde
    Wat een schitterende kaart met die mooie vogel, heel leuk dat je zoveel gestempeld hebt en je hebt de kleuren heel mooie gebruikt op je kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen