maandag 28 december 2015

Olifantje flipcard

    
  
Hallo Allemaal,

Goede feestdagen gehad??
Vandaag wil ik jullie een apart model kaartje laten zien. Een flipcard. Het idee kreeg ik lang geleden al van Boukje. Alleen haar kaart was rechthoekig. Ik ben even aan het prutsen geweest maar het lukt ook prima met een vierkante kaart. Wel een leuk effect zo vind ik zelf.( de stans is een oude Spellbinder en ik kan niet vinden welk label het was, ergens in de buurt van de 20 denk ik)
De stempels heb ik nieuw en zijn van Els Brigé. Die gaan jullie vast nog wel vaker zien.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van Cards&Scrap: maak een kinderkaart.
Leuk dat je er weer was en een fijne week!!

Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om dat om deze manier te doen! Ik wil al "jaren" zo'n kaartje maken, maar weet niet hoe ;-)
    Superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk Femminde en ik heb ook het filmpje bekeken van Fawn, waar een hele goed uitleg is te zien! Zo maak je zelf een heel leuk model en jouw vierkante versie is hartstikke leuk!! De kerst dagen zijn alweer om hè! Bij mij vlogen ze ook om met een dagje werken en een dagje de kinders.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kinderjaartje Femminde...heel leuk modelletje en wat een schattig olifantje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof kaartje Femminde! Schattig olifantje en mooie vorm kaart. Ik heb toevallig met kerst deze stempels gekregen, ze zijn super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Femminde wat een waanzinnig leuke kaart! Zo'n mooi model en zo cute :) De vierkante versie is top! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaaaah wat een schatje!
    Nee hoor ik word ze nog niet zat (ik lees je posts van boven naar beneden en dacht ach... dan bij deze maar even een berichtje plaatsen haha)
    Het zijn gave kaarten geworden.
    Ik ben benieuwd naar de volgende ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen