vrijdag 6 november 2015

Twig wreath met dessinpapier

Hallo Allemaal,
Eindelijk kan ik ze dan laten zien. De kaartjes die ik maakte met de nieuwe stempel set van PTI: Twig wreath.
Deze eerste twee maakte ik met als ondergrond dessinpapier. Ik vond het moeilijker dan ik dacht. Maar het is gelukt. Bij de volgende kaartjes die ik jullie volgende week zal laten zien liet ik de ondergrond wit.

Morgen hoop ik jullie oa. een kaartje te laten zien voor de liftchallenge en ook één met een beetje twig wreath, maandag één voor herfstchallenge van  MD. En dan volgen de rest van de kaarten met Twig wreath.
Tot morgen!!!

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je hebt gestempeld en uitgeknipt, klopt dat? Of heb je er ook stansen bij, haha Ik lees het morgen wel, je kaartjes zijn in ieder geval super leuk!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten Femminde! Je hebt de stempelset zo leuk verwerkt en het DP past perfect!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen