donderdag 12 november 2015

Twig wreath in pip kleuren

Goedemorgen op deze donderdag,
Vandaag de laatste post uit deze serie. Hopelijk verveelt het jullie nog niet. Dit waren de laatste twee kaartjes die ik maakte en ik werd helemaal blij toen ze af waren. Komt waarschijnlijk ook door de vrolijke kleurtjes.

Bedankt voor het langskomen. En ook voor de berichtjes die achtergelaten zijn. Het wordt door mij zeer gewaardeerd. Jullie zullen hier vast nog wel een keer wat zien met deze stempels maar vast niet zo massaal als de afgelopen dagen.
Fijne week!!!

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Ik word ook helemaal vrolijk van deze kaartjes Femminde :) Mooie set heb je weer gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde al zeggen dat ik er ook heel vrolijk van wordt om naar deze kaartjes te kijken! Maar Chantal was me voor hihi Je verveel ons niet hoor! het zijn schattige kaartjes en de tekst Hello vind ik ook zo gaaf! Alvast een fijn weekend, de mijne is begonnen....lekker drie dagen vrij!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen