maandag 16 november 2015

Jampot kaartjes


Hallo Allemaal,
Leuk dat je er weer bent. Dit keer kom ik met heel iets anders. Deze stempel van de potjes heb ik al heel lang maar ik wist nooit hoe ik er wat van kon maken. Totdat ik pas geleden op de blog van Ingrid kwam. En toen kwam eindelijk de inspiratie.
Voor het eerst kaartje heb ik ook de schets van Cards en Scrap gebruikt. De schets kan je er onder vinden. Ik hoop dat jullie de schets nog een beetje herkennen. Wil je het mij laten weten??
Voor de onderste cadeauenvelop heb ik mij laten inspireren door Ingrid.


Leuk dat je er weer was en hopelijk tot gauw!!!
Fijne week!!

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn de potjes leuk 'gevuld', gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het leuke van bloggen hè! Je krijgt van elkaar inspiratie!
    In je gestempelde potjes zit mooie vulling in Femminde en het zijn weer mooie kaartjes geworden en ik herken de sketch hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie heel leuke en vrolijke kaartjes Femminde! De potjes zijn mooi gevuld en ik herken de sketch er wel een beetje in ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes Femminde ...leuk gedaan met die gevulde potjes...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes!! Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen