vrijdag 2 oktober 2015

productie

Hallo Allemaal,
 
Dit keer een heel andere foto. Ik ben de laatste tijd op een andere manier aan het scrappen dan vroeger. Ik stans nu vaak al vast dingen in het voren en als het er een keer van komt om echt wat te maken dan gaat het wat sneller. Hierboven de roosjes die al liggen te wachten op een mooi plekje ergens op. Twee heb ik ondertussen al gebruikt. 
Ik wilde jullie wat laten zien voor de ronde challenge van MD maar ze bleken niet scherp. Soms heb ik ook net wat af als de challenge om is. De lift challenge had een leuke uitdaging met driehoekjes maar ik zag net dat die ook gesloten is en ik had helaas nog geen mooie foto. Maar die komt nog hoor.
Volgende keer maar weer beter. Morgenochtend ben ik eerst terug met een gepimpt koffertje.
Alvast een fijn weekend en tot morgen!!!
 
Groeten van Femminde
 

1 opmerking:

  1. Heel handig Femminde om uit een voorraadje te kunnen pakken!
    Ik neem me ook iedere keer voor om bloemetjes te maken, maar
    lijkt wel niet zo te lukken! Tot morgen met je koffertje, ik ben benieuwd???
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen