maandag 19 oktober 2015

MD Challenge 138

     
Hallo Allemaal,'

Leuk dat je er even weer bent!!! Vandaag twee 10x10 kaartjes voor de challenge van MD. Dat is de uitdaging van deze week. Ik heb weer geprobeerd om twee verschillende kaartjes gemaakt met dezelfde materialen. Stempels zijn van de eerste serie van Elines huis. De hartjes embossing en stans mal en de takjes van Elines poinsettia (alles MD). Ik hoop dat jullie van de laatste niet moe gaan worden want ik gebruik hem nu bijna op al mijn nieuwe kaartjes. Zooo gaaf!! Ik hou van die kleine details.
Het ornamentje van zelfdrogende klei maakte ik met een mal van Martha Stewart. Er tussen wat donkerbruin garen.

Binnenkort weer nieuwe berichtjes op mijn blog want ik heb jullie nog van alles te laten zien.
Fijne week!!!
Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Twee heel mooie en stijlvolle kaarten Femminde! Heel leuk dat je op beide kaarten een aantal dezelfde materialen hebt gebruikt in andere kleuren en op een andere manier :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartjes echt schitterend geworden Femminde!
    Gaaf dat je met dezelfde materialen twee verschillende kaartjes hebt gemaakt en super dat ze ook zo goed bij elkaar passen. Verschillend maar toch echt een setje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooie kaarten! echt heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes Femminde, leuk de vlindertjes als blikvanger.
    Leuk dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn deze kaartjes leuk!!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde,
    Wat zijn ze leuk!!
    Je brengt me weer op ideeën ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattige kaartjes.
    Gezellig dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaartjes Femminde.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 super schattige kleine kaartje Femminde...zo fijntjes met prachtige details
    Ik ga je nu ook volgen om dan met regelmaat terug te komen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen