vrijdag 23 oktober 2015

Cadeauenveloppen

Hallo Allemaal,
Even weer een berichtje van mij. Het duurde toch nog even langer voordat ik hier ben. Sorry! Maar nu kan ik jullie weer wat nieuws laten zien. Als basis gebruikte ik stipjesenveloppen van de Action en verder veel dessinpapiertjes van Elines Winterhuis: Pale Pastels. In het echt zijn de kleuren wat intenser (iets minder flets).

Dat was het weer voor nu. Leuk dat je er was. Ook een warm welkom voor mijn nieuwe volger en ik hoop er komende maandag weer te zijn.
Fijn weekend!!!

Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie cadeauenveloppen Femminde! De kleuren zijn zo mooi en heerlijk vrolijk :) Je hebt de stempels heel leuk verwerkt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat een gezellig weekend aan te komen Femminde! En stipjes enveloppen bij de Action, heb ik nooit gezien daar haha Ze zien er wel leuk uit en jij hebt ze nog mooier gemaakt! Ik geloof dat de kleuren er in het echt veel mooier uitzien, met dit weer is het lastig foto's nemen! Je ga na het weekend vast los met je PTI spulletjes! Een heel gezellig weekend hoor! En met Mave gaat het super, ze is al weer 6 weken. Wat gaat dat toch snel hè!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde dank je wel voor jouw lieve reactie op mijn blog! De Roodborstjes maak ik met Distress Ink Fired Bric, Spiced Marmalade, Walnut Staink en weathered wood en dan nog VersaColor Sky Blue.Ik gebruik al deze kleuren zowel bij de grote Roodborstjes als die hele kleine ;) Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen