maandag 6 juli 2015

Trouwkaartjes

Hallo Allemaal,

Vandaag een serie trouwkaartjes. De afgelopen weken had ik er een heleboel nodig want er zijn vier stellen in de vrienden en kennissenkring getrouwd.
Mijn inspiratie  was een stukje stevig pakpapier met hartjes. Dat was mijn start op alle kaartjes en dat paste leuk in  een hart van gestanste gaatjes (stans van papertrey ink).
't Is vrij CAS voor mijn doen maar ik ben er wel blij mee zo.



Leuk dat je er weer was!!
Fijne week allemaal, woensdag hoop ik terug te zijn met een nieuwe post.

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Superleuk! Gaaf die gaatjesstans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Femminde,
    Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen