zondag 12 juli 2015

Cards&Scrap superchallenge

Hallo Allemaal,
 
Leuk dat jullie weer even langskomen. Vandaag met een canvas en een kaartje die ik maakte voor de uitdaging van Cards&Scrap: Beestjes.
Daarom een layout en een kaartje met een grote vlinder (stans van PTI).
Ik daagde mijzelf uit om zoveel mogelijk dezelfde dingen bij beide projecten te gebruiken. En ik maakte bijna alle embellisements zelf. De kleine ornamentjes in de harten van de vlinder maakte ik van zelfdrogende klei. Zo gaaf!! Dat had ik nog niet eerder gedaan maar het is echt niet moeilijk. Het malletje wat ik gebruikte is van Martha Stewart. Ik moet echt bekennen dat die mal al bijna een jaar op mijn kamertje lag.
Dit is de eerst foto van onze Mirthe die ik heb gescrapt. De foto zelf maakte ik vorige week in het gras op een warme avond.
Haar kamertje kom nog wel wat leuks gebruiken dus het werd een canvas board (25x25 cm).
 




Leuk dat je langskwam en tot later!! (De mannenkaarten die ik beloofd had komen nog aan het eind van de week).
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Supermooi! Vooral die LO vind ik prachtig, de hele sfeer past prima bij die foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi geheel, Femminde, en alles past zo prachtig bij elkaar, Heel erg leuk gedaan.
    Gezellig dat je mee doet met onze Superuitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige lo!
    En het kaartje is ook lief.
    Wat n mooie kleurenexplosie!

    BeantwoordenVerwijderen