woensdag 15 april 2015

Uil en tag

Hallo Allemaal,

Goedemorgen op deze woensdag!!! Vandaag wil ik jullie een giftbag en een tag laten zien. In de giftbag zit een kant en klaar uiltje (zie onderste foto) en twee pakketjes om ze zelf te maken. Ze zijn voor een meisje wat binnenkort 12 wordt en het heerlijk vindt om zelf te rommelen met draad en naald. Ik vond het wel leuk om van de verpakking ook een uiltje te maken.
Verder nog een tag die bij een ander cadeautje hoort. Ik had nog weinig met de bijenstans gedaan en daagde mezelf uit om en wat leuks mee te maken. De vleugels zijn van twee lagen vellum waarvan in de bovenste laag heb geembost. Het mondje van de bij komt van de stans van de kikker.

Leuk dat je hier even was!!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Schattig zo bij elkaar.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Femminde! Enig om een knutsel kado te geven aan deze jarige. Je label is heel gaaf, zou je hieronder kunnen beantwoorden waarmee jij het lijfje op vellum plakt, want dat vind ik nu weer zo'n dingetje...dat je het slecht kan lijmen of tapen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerie,

      Dat vellum lijm ik met tacky glue. Ik heb zelf de quick dry versie (grijze pot). Eigenlijk plak ik alles met dubbelzijdig tape of met tacky glue. En als het dan nog niet lukt heb ik nog wat glue dots liggen.
      Succes!!

      Groeten van Femminde

      Verwijderen