vrijdag 17 april 2015

Met oprechte deelneming


Miranda's Creaties - Heel veel sterkte




Hallo Allemaal,

Vandaag kan ik jullie weer een serie kaarten laten zien. Dit keer met oprechte deelneming.
Maar het lukt mij nooit goed om op dat moment ze te moeten maken.
Het idee heb ik van Miranda. Een poosje geleden plaatste ze deze kaart. (zie hierboven). Dat was mijn inspiratie. De mooie bloemenstempel is van Different Colors. Net nieuw heb ik de tekststempel van MD. Fijn dat er eindelijk een mooie is voor deze moeilijke gebeurtenissen.
.





Zelf vind ik de laatste eigenlijk de mooiste geworden. 'k Ben blij dat ik weer een stapeltje heb. En nu maar hopen dat ze nog lang in mijn voorraadbak mogen blijven liggen.
Tot gauw!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Ik heb nog maar 1 keer zelf een condelance kaartje gemaakt! Je moet ook goed zijn in CAS kaartjes en dat ben ik niet. Jij hebt er prachtige...fijne kaartjes van gemaakt. Ik hoop dat ze heel lang ongebruikt blijven Femminde, maar ja zo af en toe hebben we ze toch nodig hè!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie! Het blijven moeilijke kaarten, ik hoop dat je ze maar weinig hoeft te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via een ander kaartje van jou op Pinterest, klikte ik door en bladerde door je berichten. Zie ik opeens dit bericht, wat geinig! Super leuk dat mijn kaart je heeft geïnspireerd, die bloem is mooi hè. Het wit en de embossing er bij zijn mooi op jouw kaarten. Bedankt voor het linken naar mijn blog! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen