donderdag 18 december 2014

Zwangerschapsboek en MD challenge 119

Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie weer even langskomen. Vandaag kan ik jullie een zwangerschapsboek laten zien om van alles in op te schrijven.  Zo lief met het katje van Eline erop. Papier is ook van Eline (Winter Pastels).
Het boek is voor ons tweede kindje die we in mei verwachten. Elke keer als ik op controle ben geweest of als er iets bijzonders is dan schrijf ik het hierin.
Mijn zwangerschap is ook de reden dat ik niet zo vaak meer wat kan laten zien, want ik heb helaas niet zoveel energie.

Met dit notitieboek  wil ik graag meedoen met de nieuwe  challenge van MD nummer 119.
Tot een volgende post!!
Groeten van Femminde
 

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en doe lekker rustig aan. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend gaaf werkstukje heb je gemaakt Gemminde!
    Alles ziet er even netjes uit en het is een vrolijk geheel geworden, knap gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Van harte Gefeliciteerd!!!! wat leuk voor jullie! nog zo'n moppie erbij in het voorjaar!
    En je zal zien hoe leuk het is als ze zo dicht na elkaar op groeien. Hoe groter ze worden hoe kleiner wordt het leeftijd verschil! Ik vind je zwangerschaps boekje zo ontzettend leuk geworden! Het is ook zo bijzonder om alles terug te kunnen lezen.
    Dank je wel voor je prachtige kaart vanmiddag met de post en een mail volgt nog hoor! Denk goed om jezelf en succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mooi boek heb je ervoor gemaakt, lieve kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi herinneringsboekje.
    Gezellig dat je meedoet, goeie zwangerschap gewenst.

    Mieke, MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om een boekje te maken voor je a.s. kindje.
    Heb ik ook gedaan tijdens de zwangerschappen.
    Prachtig ziet het er uit.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je zwangerschapsboekje leuk gepimpt met het poesje. Gefeliciteerd met je je zwangerschap en doe het maar lekker rustig aan.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt.
    Geniet lekker van deze mooie tijd en neem lekker je rust.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. knap gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen