woensdag 19 november 2014

tags met zelfgemaakte stempels

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij. 't Is al weer even geleden dat ik heb gepost en toen zou ik snel naar een workshop bij Jente (nu bij Kaatje) om zelf stempels te maken van gum. 't Was een hele gezellige avond en ik heb een paar leuke stempels kunnen maken. Alle stempels (behalve de gefeliciteerd) heb ik zelf gemaakt die avond. Wel heel leuk om een keer te doen en ik ga het zeker vaker doen. De labels maakte ik zelf met de tag&tie stans van Tim H.
Ik ben vrijdag bij jullie terug met echte scrapprojectjes.
Leuk dat je er weer was en wie weet tot dan!!

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Femminde om zelf je eigen stempels te maken! En wat zijn het
    super leuke stempeltjes en labels geworden! Super gedaan!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je eigengemaakte stempels erg leuk geworden! Leuk die labels die je ermee gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen