donderdag 23 oktober 2014

Van alles wat

Hallo Allemaal,

Dit is de rest van de productie van mijn creatieve middagje.
Een zakje chocolade voor Jente, ik ga morgenavond bij haar aan de keukentafel een workshop stempels maken van gummetjes volgen. 'K heb er zo'n zin in . Lijkt het jou ook leuk en woon je in de regio Zwolle, kijk dan op haar site voor de workshops.
Twee Hiep hiep A medailles voor ons neefje en nichtje die komend weekend hun zwemdiploma hopen te halen. Zo leuk met die kikkers van MD. Ik weet niet of het nog zo is maar er is een tijd geweest dat er op een diploma ook een kikker stond.
En ook nog een felicitatiekaartje voor de geboorte van een dochter. Er worden op dit moment zoveel meisjes geboren en er komen er nog meer aan. Het katje lag al een poosje te wachten, ik maakte hem deze zomer samen met mijn nichtje van tien die ook dol is op kaartjes maken.


Bedankt voor het langskomen. Sorry dat ik de laatste tijd niet bij jullie ben geweest, het ontbreekt mij helaas aan tijd.

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Hoi ik kom wel even bij jou langs Femminde al zo lang trouwe fan, hihi.
    Je hebt een heel afwisselend rijtje gemaakt, voor elk wat wils en het ziet
    er weer erg leuk uit en lekker vrolijk en....llekkerrrrrr!
    Ik moest lachen om je opmerking....een dagtaak om reacties te geven, hihi
    valt mee hoor, als je alleen zit te koffie drinken, ga ik even bloggen, een stuk
    of 10 per keer, geniet daar reuze van al die prachtige kaartjes, maar het is geen
    must hoor als ik geen tijd heb, sla ik ook wel eens over hoor!
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk wat je allemaal gemaakt hebt. Vind de medailles erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Wat een leuke post weer!
    Helemaal vrolijk met die leuke kleurtjes en leuke collectables :)
    Leuk idee voor die zwemdiploma's!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen