woensdag 17 september 2014

Liftchallenge nr 72

Hallo Allemaal,
Vandaag ben ik er even weer met een kaartje n.a.v. deze kaart van Christyne op de liftchallenge blog. Ik maakte er een mannenkaart van want het is weer bijna oktober en dan vieren veel mannen in onze kennissen- en familiekring hun verjaardag. Hij is wel heel anders geworden dan het origineel maar zelf kan ik hem er nog wel een beetje uit de te liften kaart herkennen. Ik hoop jullie ook.
Dit was het weer voor nu. Leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen. Volgende week hoop ik terug te zijn met meer mannenkaarten en cadeauenveloppen.

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Ik herken hem zeker Femminde en vind hem heel mooi bedacht als mannenkaart! Gaaf gedaan en ziet er prachtig uit!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoer en gaaf gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ook in stoere mannenkaart uitvoering is dit erg gaaf! Knap vertaald! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie de kaart ook nog terug hoor. Leuk een mannen kaart! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De liftkaart is nog te ontdekken hoor, leuk! En een mooi kaartje is het geworden voor een man. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen