maandag 8 september 2014

Franse katten

Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie er weer zijn. Vandaag kan ik jullie een serie kaarten laten zien die ik heb gemaakt met de Franse katten en het nieuwe papier van Eline: Winter Pastels.
Ik zal jullie eerlijk bekennen dat ik eerst twijfelde of ik dit papier wel of niet zou kopen. Maar ik ben blij dat ik het heb gekocht. Het past allemaal zo mooi bij elkaar en het zijn zulke mooie kleuren.
De andere stansen die ik heb gebruikt zijn van Papertrey Ink en Tim Holtz.


Leuk dat je er weer was en tot morgen!!!

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Lekker creatief geweest, ziet er goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie serie!
    De vilten hartjesrand vind ik erg leuk, net als het mini-labeltje op de tweede kaart!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gave serie! Ik ben dol op het Eline's Winter Pastels papier. Het is weer eens wat anders he? Maar erg leuk zo met die katten erbij :) Super!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde, je hebt je aan je woord gehouden om ons op maandag weer iets te laten zien, hihi. Wat een enige serie laat je ons zien!! leuk hoor de pastels van Eline!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes!
    Wat een leuk idee om de katten in het hart te zetten.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen