zaterdag 6 september 2014

Cadeautje

Hallo Allemaal,

Is het echt al weer 6 weken geleden dat ik hier was? Ja dus.
Leuk dat jullie weer even langs komen. Welkom ook aan mijn nieuwe volgers!!
Deze week wil ik vanaf maandag elke dag weer proberen iets te laten zien. Het was nl. weer topdrukte op mijn zolderkamertje. Helaas zijn de foto's die ik gemaakt heb slecht. Deze zijn ook niet super maar ik wil jullie graag alvast wat laten zien.

Dit is voor een meisje die over twee weken vier wordt. Ze heet Sophie en voor haar maakte ik een rose shirt met haar naam erop. De zilveren glitter strijkfolie komt van de Hema. En ik stansde ze met een set letterstansen van Memory Box. Op de verpakking van de Hema staat dat je er folie af moet halen met stansen maar mijn ervaring is juist dat je het zo kan stansen maar ik deed er wel een stukje bakpapier onder omdat het anders aan mijn plaat bleef plakken.
Ik maakte er nog een cadeau envelop bij waar geld in kan. Het leuke zakje met olifantje komt uit een pakketje die ik kreeg van Gerie. Nogmaals hartelijk dank!!! Je zal deze week nog wel meer bekende dingen tegen komen.
Fijn weekend verder en tot maandag!!!

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Ik dacht wel dat je hier wat mee kon, helemaal leuk dat je het hebt gebruikt!
    En een heel lief kaartje geworden voor Sophie. Ik ga morgen ook naar een meisje die 4 wordt. Fijne zondag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel lief uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen